سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش فرهنگی - مذهبی

ابعاد ی جدید از حرمت شکنی یک روزنامه

روزنامه کارون در اقدامی عجیب و تامل برانگیز به حرمت شکنی آشکاری دست زده است که مسائل مختلفی را به ذهن متبادر می کند.

این روزنامه که پیش از این نیز با حمایت از جریان های حامی فتنه ، جزو رسانه های تابلو دار این جریان به شمار می رفت این بار همگام با رسانه های معاند نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای اسائه ادب و هنجار شکنی کرد.

 

 

در خبر صفحه 2 این روزنامه مورخ 1/3/91 برای نام بردن از ولی امر مسلمین جهان  حضرت آیت ا...العظمی خامنه ای عنوانی استفاده شده است که معمولا معاندترین و بی قیدترین رسانه های بیگانه برای ایشان استفاده می کنند . این اقدام شائبه ی همسویی این نشریه با جریانات نامبرده را تقویت نموده است .

این حرکت تاسف برانگیز توجه بیش از پیش مسئولین نظارت بر مطبوعات استان و وزارت ارشاد را می طلبد و امید است که با برخورد مناسب، به هنگام و قاطع خود با این حرمت شکنی آشکار از تکرار چنین رویدادهای ناخوشایندی در فضای مطبوعات جلوگیری کنند.

در خوش بینانه ترین حالت ممکن، می توان استفاده این روزنامه از مطالب خبرگزاری ها و سایت هایی مثل صدای آمریکا و رادیو اسرائیل را تصور کرد که این نیز خود عذر بدتر از گناه است. همانطور که یکی از مخاطبان و همراهان دلسوز این موضوع را به ما اطلاع داد و از این اقدام بسیار برافروخته بود احتمال این می رود در صورت عدم اقدام مناسب مسئولان این ماجرا ابعاد دیگری پیدا کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد