سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استاد نمونه کشوری شناخته شد

محمود جورابیان، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به کسب عنوان استاد نمونه کشوری شد.

در بیست و دومین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه ها که با حضور رئیس جمهور، وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از جورابیان و 15 استاد نمونه کشوری دیگر تجلیل به عمل آمد.
 
در این مراسم حکم 16تن از اعضای هیئت علمی که به عنوان عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند، توسط محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران و کامران دانشجو، وزیر علوم به آنها اهدا شد.
 
به گزارش«خبرگزاری دانشجو» ، جورابیان، رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی برق (قدرت) از دانشگاه نیوهیون  (New Hawen) آمریکا، کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی رن سی لیر (R.P.I) آمریکا و دکترای تخصصی مهندسی برق از دانشگاه باث انگلستان است.
 
راهنمایی 40 دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد، مجری 12 طرح تحقیقاتی دانشگاهی و صنعتی و ثبت پنج مورد اختراع در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی از جمله فعالیت‌های درخشان در کارنامه علمی تحقیقاتی این استاد نمونه کشوری است.
 
جورابیان عضو پیوسته انجمن مهندسین برق و الکترونیک آمریکا (IEEE) و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران (شاخه خوزستان) بوده و طی سال‌های دهه 80، هفت بار متوالی به عنوان پژوهشگر برتر در هفته پژوهش در دانشگاه چمران اهواز معرفی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد