سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از بهبهان

سرقت مشکوک در بهبهان و درخواست فعالان فرهنگی از نیروهای انتظامی و امنیتی

سدیدنیوز : در چند روز گذشته در حالی که روحانی فعال و امام جماعت مسجد بلال در سفر عمره به سر می برد منزل وی مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

اما به نظر می رسد این سرقت با دزدی های عادی که به قصد سرقت پول و طلا و جواهرات رخ می دهد متفاوت است و سارقان اهداف دیگری داشته اند.


نکته عجیب در سرقت از منزل این است که طلاجات خانواده ایشان با وجود در دسترس بودن سرقت نشده و در اتاق دیگر هم که مقداری پول نقد و یک ربع سکه موجود بوده علی رغم در دسترس و جلوی چشم بودن سر جای خود باقی است و فقط لب تاب شخصی ایشان سرقت شده است!


بهم ریختگی اتاق شخصی ایشان حاکی از آن است که دزادن نه در پی طلا یا جواهرات بلکه احیاناً آلبوم های خانوادگی و مانند آن بوده اند!


به نظر می رسد با توجه به فعالیت ها و جایگاه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی حجت الاسلام جانانه در شهرستان بهبهان پیدا کرده است و جزو روحانیون سرشناس این شهرستان است این سرقت ابعاد دیگری داشته باشد و نوع این اقدام، برنامه ریزی شده بودن آن را محتمل می سازد.


تعدادی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بهبهان در تماس با ما خواستار انعکاس این مطلب و همچنین درخواست از نیروهای امنیتی و انتظامی برای برخورد با اینگونه حرکات شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد