سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حاشیه های سفر یک روزه رییس جمهوری به ماهشهر

اهواز- سفر یک روزه دکتر'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران به ماهشهر برای افتتاح سه طرح ملی از جمله مجتمع پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین واحد تولید PVC جهان با حاشیه های جالب همراه بود.

1391/03/02 - 08:36

* مراسم افتتاحیه ساعت 30/8صبح در سالن آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حالی توسط 'محمدرضا حیاتی ' مجری خبر شبکه اول سیما کلیدخورد که فضای معنوی خاصی به لحاظ نزدیک شدن به سی امین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر حاکم شده بود.

* رییس جمهوری در این مراسم با گرامیداشت سالروز این حماسه ملی و ادای احترام به شهدای خرمشهر گفت: ملتی که با سختی های آن دوران توانست خرمشهر را آزاد کند قطعا می تواند کشور را به قله های رفیع ترقی و پیشرفت برساند.

* شعار 'می توانیم ' که بر جلوی ترییون نصب شده بود مورد توجه رییس جمهوری قرار گرفت به گونه ای که دکتر احمدی نژاد در سخنان خود مکرر به این شعار اشاره و تاکید می کرد که ما می توانیم که این مساله فضای هیجانی توام با اعتماد نفس در مراسم حکم فرما کرده بود.

* رییس جمهوری از پیشدستی وزیر نفت که در سخنانش از مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی خواسته بود یک ماه حقوق به همه کارکنان و کارگران و معادل 15روز حقوق برای مدیران طرح عظیم پتروشیمی اروند تا پیش از سوم خرداد امسال پرداخت کند ابراز خرسندی کرد و گفت: وزیر که پاداش ها را دادند ما هم دنبال کارمان برویم.

* رییس جمهوری حین سخنرانی از کارگرانی که با حقوق و مزایای کم در راه اندازی طرح پتروشیمی اروند تقدیر کرد و چند بار از کارگران در باره حقوق دریافتی سووال کرد.

* دکتر احمدی نژاد که سعی داشت در باره نقش صنعت پتروشیمی در صنایع جانبی با آمار و رقم متقن سخن بگوید چند بار حین سخنرانی از مهندس بیات مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی خواست میزان صادرات و ارزی آوری محصولات پتروشیمی را بگوید که این کار پسندیده رییس جمهوری فضای دوستانه ای توام با احترام به مدیران در این مراسم حکم فرما کرده بود.

* حجت الاسلام 'عبدالحسین غبیشاوی' امام جمعه ماهشهر که در دو هفته پیش در پی سقوط بالگرد بر فراز این شهر بشدت مجروح شده بود با زحمت و با تاخیر 30دقیقه ای

خود را به مراسم رساند و مورد تفقد رییس جمهوری قرار گرفت.

* 'سیدجعفر حجازی' استاندار خوزستان در سخنان کوتاه خود از شخص رییس جمهوری به دلیل اهتمام خاص به حل مشکلات استان خوزستان تقدیر کرد.

در این مراسم زمزمه های شنیده شد که قرار است رییس جمهوری پس فردا سوم خرداد

به خرمشهر نیز سفر کند.ک/4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد