سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

با تلاش ماموران نیروی انتظامی
3.5 کیلوگرم شیشه در خوزستان کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک در یک عملیات مشترک سه کیلو و 560 گرم شیشه از سوداگران مرگ کشف کردند.

خبرگزاری فارس: 3.5 کیلوگرم شیشه در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  عبدالله نظرپور در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر صنعتی از تهران و توزیع آن در شهرستان‌های اهواز و آبادان موضوع را در دستور کار خود قرار داد. 

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی چند ماهه روز گذشته دریافتند فردی با یک دستگاه خودروی سواری پراید از مرکز کشور به مقصد شهرستان اهواز در حال حمل مواد مخدر است که سرانجام در ایست و بازرسی پل زال ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مستقر شده و خودروی حمل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

نظر پور در ادامه به کشف سه کیلو و 560 گرم شیشه در بازرسی از خودرو  خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که فقط حمل کنند مواد است و صاحب اصلی مواد در شهرستان اهواز سکونت دارد.

 جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی صاحب اصلی مواد مخدر را شناسایی و با توجه به شگردهای خاص پلیسی وی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد