سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

خروج فاجعه بار فوتبالیست‌های آبادانی

بازیکن ملی‌پوش تیم ملی زیر 22 سال گفت: خروج بازیکنان مستعد آبادانی در سال‌های اخیر از این منطقه به شکل‌گیری فاجعه نزدیک است.محمدرضا حمدی‌اصل در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با وجود اینکه مشوق اصلی من برای حضور در میادین فوتبال پدر و عمویم بودند، ولی پیشرفتم در این رشته ورزشی را مدیون آلفردو کاسیمیرو؛ مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هستم.وی در همین خصوص اضافه کرد: این مربی پرتغالی مرا در بازی مقابل پیکان قزوین در فصل گذشته لیگ برتر به میدان فرستاد و این اتفاق را در بازی بعدی مجموعه مقابل تراکتورسازی تبریز نیز تکرار کرد.هافبک پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با وجود اینکه آلفردو قصد داشت مرا در بازی‌های بعدی لیگ برتر نیز به شکل ثابت به میدان بفرستد، ولی برخی از بازیکنان بزرگ‌تر تیم در آن سال این اجازه را از وی گرفتند.وی از علت صادر شدن رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان در نیم فصل مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته شده گفت و خاطر نشان کرد: بعد از رفتن آلفردو و روی کار آمدن غلامحسین پیروانی این مربی شیرازی هیچ اعتقادی به بازیکنان جوان نداشت و مرا از جمع اسامی 18 نفر اصلی تیم حذف کرد.حمدی‌اصل تصریح کرد: بعد از خروج از لیست 18 نفر نهایی در هر مسابقه با وجود سپردن مربیگری تیم به کاستا و اعتقاد این مربی به جوان‌ترها حتی اجازه نداند که وی فوتبال مرا ببیند و رضایتنامه بنده که 13 سال سابقه حضور در تیم‌های مختلف صنعت نفت را داشتم به راحتی صادر کردند.وی اضافه کرد: خروج بازیکنان آبادانی مثل من، طالب ریکانی و علی عساکره که از کودکی در تیم فوتبال صنعت نفت حضور داشتیم از این شهر اتفاقی نزدیک به فاجعه است.هافبک تیم ملی زیر 22 سال فوتبال متذکر شد: با وجود اینکه مورد بی‌مهری باشگاه صنعت نفت قرار گرفته بودم علیرضا منصوریان؛ سرمربی تیم ملی زیر 22 سال با دیدن فیلم بازی‌هایم مرا برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.وی خاطر نشان کرد: نگاه خدا و لطف او بود که باعث شد به تیم ملی دعوت بشوم و این فرصت مناسب را به راحتی از دست نمی‌دهم.

 

 

عملکرد وفعالیت باشگاه فولاد خوزستان درغرفه ای به نمایش گذاشته شد

  

مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان و آقایان خوزستان برگزار می‌شود

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: ‌به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دو بخش آقایان و بانوان مسابقاتی برگزار می‌کنیم.

عبدالامیر خطیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: رقابت‌های قهرمانی استان و انتخابی تیم شطرنج خوزستان قرار بود اردیبهشت‌ماه انجام شود ولی این رقابت‌ها به خردادماه موکول شد.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده ما در اهواز کمبود خوابگاه است ولی در خردادماه این رقابت‌ها را یا در اهواز و یا در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم.

رییس هیات شطرنج خوزستان عنوان‌کرد: همچنین در این‌ماه مسابقات قهرمانی بانوان استان، پیش از سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های ما از ابتدای سال تاکنون به صورت خوب و منظمی انجام شده و انتظار می‌رود پس از پایان امتحانات مدارس، در خردادماه و تیرماه استقبال از مسابقات و کلاس‌های آموزشی بیشتر شود.

خطیب‌زاده ادامه‌داد: کلاس‌های آموزشی هیات در طول سال به صورت منظم انجام می‌شود و استقبال نسبت به سال‌های پیش بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا حداقل دو مسابقه کشوری را میزبانی و رقابتی را نیز برای ریتینگ‌داران اهواز برگزار کنیم.

اهواز- عملکرد ، فعالیت وموفقیتهای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان درغرفه ای درنخستین نمایشگاه تخصصی لوازم وتجهیزات ورزشی در اهواز به نمایش گذاشته شده است .
 
به گزارش خبرنگارایرنا در این غرفه علاوه بر نمایش جامهایی که تیمهای پایه فولاد خوزستان در دوسال اخیرکسب کرده اند ، یک سی دی ازفعالیت وگلهایی که بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان درطول مسابقات لیگ برتر به ثمررسانده اند بهنگام دیدارمردم ازنمایشگاه دراختیارعلاقمندان قرارداده می شود .
همچنین پیراهن باشگاه فولاد خوزستان با شماره 12 دراختیار علاقمندان با عنوان یار دوازدهم با همان قیمتی که برای باشگاه فولاد خوزستان تمام شده است دراختیار هواداران قرارداده می شود.
نخستین نمایشگاه تخصصی لوازم وتجهیزات ورزشی که ازروزشنبه دراهوازبرپا شده است تاروزچهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد