سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

 ***ما با اهل سنت هم مشکل داریم!!کارشناس شبکه وهابی وصال حق، در اظهاراتی صریح به اختلاف وهابیت با عقاید اهل سنت اعتراف کرده و گفت: «کسانی هستند که متاسفانه منصوب به اهل سنت هستند ولی به زیارت اهل قبور می روند، ما به غیر از شیعیان با آنها هم مشکل داریم.»
این کارشناس وهابی با مشرک دانستن مذاهب اسلامی و موحد خواندن تنها فرقه وهابیت افزود: «ما، شیعیان و اهل سنت را به یکتاپرستی دعوت می کنیم.»!!
گفتنی است زیارت قبور، سنتی است که اکثریت اهل سنت و شیعیان به آن اعتقاد دارند ولی فرقه وهابی که تحت تاثیر عقاید ابن تیمیه و محمد ابن عبدالوهاب است به تکفیر مسلمانانی که قبر و گنبد و بارگاه برای انبیاء و امامان و مومنین می سازند و به زیارت آنها می روند مشرک می خوانند.
جالب است بدانید که امامان چهار گانه اهل سنت و بسیاری از بزرگان اهل سنت، قبر و بارگاه های مجلل و طلا کاری شده ای دارند که روزانه بسیاری از اهل سنت به زیارت آنها می روند.

***علاقه علی کریمی به عربهاعلی کریمی گفته دوست دارد دوباره پیراهن الاهلی امارات را بپوشد.
علی کریمی که همراه با پرسپولیس در اردوی امارات است، در گفت‌وگو با روزنامه‌های اماراتی حرف‌هایی زده که شاید هواداران پرسپولیس را ناراحت کند. او گفته: «دوست دارم یک روز دوباره پیراهن الاهلی را بپوشم. دلم برای این باشگاه و هوادارانش تنگ شده. هنوز با برخی از بازیکنان این تیم ارتباط دارم. من دو بار با الاهلی قهرمان شدم و این تیم در پیشرفتم تاثیر زیادی داشته. به همین دلیل دوست دارم دوباره روزی برسد که پیراهن این تیم را بر تن کنم.»
درعین حال خبر میرسد که علی کریمی کاپیتان پرسپولیس با تیم تمرین نکرد. او حتی به زمین تمرین هم نرفته بود.

***دردسرهای مدل برنزه برای یک شرکتیک برند معروف تجاری اروپایی که لباس زنانه تولید می کند بخاطر استفاده از یک مانکن برنزه در تصاویر تبلیغاتی اش عذرخواهی کرد.
برند تجاری " اچ اند ام"اخیرا اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از یک مدل فوق العاده برنزه کرده بود که این مسئله اعتراض کارشناسان و پزشکان را در پی داشت.
در اخطاریه ای که این کارشناسان صادر کرده بودند در مورد مضرات بیش از حد برنزه کردن پوست و احتمال ابتلا به سرطان پوست در کسانی که اقدام به برنزه کردن پوست از طریق دستگاه و یا استفاده از کرم برنزه کرده اند صحبت شده بود.
مسئولین روابط عمومی این برند در بیانیه ای اعلام کرده اند از اینکه بدون توجه به تاثیرات این تابلوی تبلیغاتی و عدم هشدار در مورد ابتلا به سرطان اقدام به انتشار این تصاویر کرده اند از مسئولین و مخاطبان عذرخواهی کردند.

***راز مخفی شدن «خاتمی» در  سازمان ملل شبکه سلطنت طلب پارس چهارشنبه 26 اردیبهشت. در گفت و گو با "حسن داعی" از چهره های سیاسی اپوزیسیون، به تحلیل روابط ایران و آمریکا پرداخت.
"حسن داعی" با تأکید بر اینکه "با وجود روحانیت، هرگز ایران با آمریکا مذاکره نخواهد کرد" گفت: «دولت آمریکا فکر می کند می تواند با جمهوری اسلامی مذاکره کند و رابطه داشته باشد اما نمی داند که این فکر، یک خیال خام است و هرگز جمهوری اسلامی با قدرتی که روحانیت در آن دارند، با آمریکا رابطه برقرار نمی کند.»
وی در ادامه با اشاره به ماجرایی که در سال 2000 بین آقای خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران و بیل "کلینتون" رئیس جمهور وقت آمریکا اتفاق افتاد، افزود: «کلینتون بیچاره گول خنده های خاتمی را خورده بود و فکر می کرد می تواند با جمهوری اسلامی مذاکره کند. در سال 2000، محمد خاتمی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک آمده بود. کلینتون به توصیه مشاورانش، برای شکستن یخ روابط آمریکا با ایران، در راهرو سازمان ملل منتظر ایستاد که مثلا به طور غیر منتظره با خاتمی روبرو شود و با وی دست دوستی دهد. اما محافظان خاتمی او را به توالت های سازمان ملل بردند و وی آنقدر در آنجا ماند تا بیل کلینتون خسته شد و مأیوسانه پی کار خود رفت.»
داعی در خاتمه گفت: «این توهم آقای کلینتون بود که فکر می کرد با آخوندها می تواند کنار بیاید، او صد جور به ایران امتیاز داد که نتیجه اش شد مخفی شدن خاتمی در توالت! مردم آمریکا و ایران در تمام این سال ها چوب توهمات رابطه آمریکا با ایران را خورده اند.»

علاقه شدید ستاره های زن هالیوودی به اسباب بازی های جنسی!روزنامه انگلیسی دیلی میل، طی مطلبی با اشاره به اینکه وسائل و اسباب بازی های جنسی در آینده نزدیک، جزء پرفروش ترین ابزارهای مصنوعی مورد علاقه مردم دنیا خواهد شد، نوشت؛ استفاده از اسمارت فونها در غرب (وسائلی که دارای حرکات هوشمندانه مانند انسان می باشند مثل عروسک های هوشمند و غیره) در حال افزایش بوده و در حال تبدیل به یک عنصر حیاتی در زندگی آنها است.
در انگلستان و آمریکا، با وجود این همه کالاها و وسائل که در طراحی آنها از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره گرفته شده (اسمارت فونها)، میزان تقاضا و مطلوبیت کالاهایی که دارای این ویژگی بوده و برای مصارف جنسی به کار گرفته می شود در حال افزایش سرسام آوری می باشد.
فروشندگان این نوع محصولات جنسی اظهار داشتند از میان مصرف کنندگان تمایل سوپر استارهای هالیوودی به استفاده از این ابزارها بسیار زیاد است که از میان آنها می توان به جینس پالترو و جین فوندا اشاره کرد که خواهان افشا شدن زندگی مبتذل خود و تمام رازهای پشت پرده در اتاق خوابشان می باشند.
 

یک انگلیسی شراب را درایتالیا حرام کرد!یک شهروند انگلیسی در میدان کامپو دی فیوری شهر رم لباس خود را پس از نوشیدن الکل از تن درآورده و فریاد زده بود.
بنا بر این گزارش این شهروند انگلیسی پس از نوشیدن الکل با رفتارهای خود باعث ممنوعیت الکل در شهر رم، پایتخت ایتالیا شد. این میدان در طول روز محل رفت و آمد گردشگران و جاذبه‌ای توریستی است.
جیانی آلمانو، شهردار رم نیز پس از این حادثه دستور اجرای ممنوعیت نوشیدن الکل را در این شهر در فاصلۀ ساعت‌های یازده شب تا شش صبح داده است.
با وجود این ممنوعیت اگر کسی در حین نوشیدن الکل کنترل شود، باید جریمۀ نقدی معادل 50 یورو بپردازد.
قرار است این ممنوعیت دست کم تا 30 ژوئن سال جاری میلادی از ساعت یازده شب تا شش صبح به اجرا درآید.

***بی بی سی وزیر نفت ایران را نمی شناسد«بی بی سی فارسی در وبسایت خود تصویری از سعید مرتضوی را به جای رستم قاسمی، وزیر نفت ایران درج کرده است.»
ناکامی سیاست های بی بی سی فارسی در کاهش حضور مردم در انتخابات نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در هر دو مرحله، دست پر ایران در مذاکرات استانبول و نزدیک شدن به برگزاری دور دوم مذاکرات 5+1 با ایران در بغداد، همگی از عواملی هستند که سبب شده بی بی سی بار دیگر به سیاست کهنه ی انگلیسی تفرقه اندازی روی بیاورد و تلاش کند با جدایی افکنی میان مسئولان ایرانی، زمینه ساز سهم خواهی مذاکره کنندگان با ایران در بغداد گردد.
این شبکه با وسعت بخشیدن به میزان اخبار خود در مورد روابط مسئولان ایرانی با یکدیگر و همچنین روابط دولت و مجلس سعی در پیاده سازی سیاست افتراق خود دارد.
این روزها، بحث بر سر انتصاب سعید مرتضوی آن قدر برای بی بی سی فارسی اهمیت یافته که دست اندرکاران این شبکه گویا همه را سعید مرتضوی می بینند و حتی وی را به جای رستم قاسمی، وزیر نفت ایران نشان می دهند.

***خشم الجزایری ها ازیک فیلم مستهجنبازیگر زن"الجزایری" خشم هموطنان خود را در وب سایت های ارتباطی اجتماعی به خاطر ظاهر شدنش در یک فیلم مستهجن فرانسوی، برانگیخت.
این بازیگر با بازی در صحنه هایی از یک فیلم مستهجن، در جامعه "الجزایر" خشم بسیاری را برانگیخت.
فعالان در این کشور خواستار عرضه نشدن و نخریدن این فیلم شدند، بلکه از الجزایری های مقیم فرانسه هم خواسته اند که این فیلم را در فرانسه تحریم کنند، به ویژه که او دختر نوازنده معروف الجزایری "صافی بوتله" می باشد.

ارسال پیامک مشکوک با شعار یک شبکه بهایی

یک شرکت تبلیغاتی در اقدامی مشکوک با ارسال پیامک برای مشترکین تلفن همراه به رپورتاژ اسمی برای شبکه ماهواره ای من و تو manoto پرداخت. به نوشته محدوده، این شرکت تبلیغاتی که فعالیت ‌های مشکوکی در راستای اهداف شبکه من و تو manoto دارد ، به غیر از ماموریت جمع آوری اخبار و اطلاعات، تولید محتوا در قالب های مختلف، جذب، آموزش، استخدام و سهولت خروج از کشور نخبگان رسانه ای در ایران ، در تازه ترین فعالیت خود، پیامک هایی به مضمون " گفت و گوی من و تو ویژه خانمها، فوتبال دوستان و هنرمندان با ارسال پیامک خالی به شماره (!!! ) " را برای مشترکین تلفن همراه ارسال کرده اند.

من و تو " شبکه ماهواره ای فارسی زبان " که از طریق سازمان جاسوسیMI6 (سازمانی با ملیت انگلیسی- یهودی) در راستای اهداف ضد ایرانی و همسو با خواسته های مقامات بریتانیا از ابتدای تاسیس، سعی در از بین بردن فرهنگ ملی و ترویج فرهنگ غرب داشته است.

"من و تو " شبکه ای تلویزیونی متعلق به شرکت تلویزیونی"مرجان" که برنامه‌های خود را از کپیتال استودیوی شهر لندن پخش می‌کند، با تابلوی فریبنده شبکه ای به اصطلاح اجتماعی و فرهنگی پا به عرصه وجود گذاشت اما در ادامه فعالیت های ضد اخلاقی و فضاسازی علیه ادیان و اعتقادات با فرو افتادن پرده های فریب سند رسمی بهایی – صهیونیستی بودن این شبکه به ظاهر فرهنگی – اجتماعی علنی شد.
پارک کوتوله ها در چین

مسوولان در جنوب غرب چین سرزمینی را شکل داده اند که در آن صدها انسان کوتاه قد ضمن زندگی ، جاذبه ای نیز برای جذب گردشگران شده اند.

در شهر 'کونمینگ ' مرکز ولایت ' یون نن ' در جنوب غرب چین از چندی پیش یک پارک جنگلی برای زندگی انسان های کوتاه قد ایجاد شده است.

بازدیدکنندگان از این پارک کوتوله های پادشاه و شاهزاده را از نزدیک می بیننند و با زندگی بیش از ۱۰۰ آدم کوتاه قد آشنا می شوند.

کسانی که به این پارک وارد می شوند و قصد زندگی در آن دارند نباید بیشتر از یک متر و ۳۰ سانتیمتر قد داشته باشند.

ممنوعیت های عجیب دختران اوباما

باراک اوباما به دخترانش اجازه داد تا تنها در روزهای تعطیل از تلفن همراه استفاده کنند.

رییس جمهوری آمریکا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که دخترانش مالیا و ساشا می‌توانند تنها در روزهای تعطیل از تلفن همراه استفاده کنند.

وی تصریح کرد که دخترانش از حضور در فیس‌بوک منع هستند، نمی‌توانند تلویزیون تماشا کنند و تنها زمانی که باید تکالیف خود را انجام دهند می‌توانند از کامپیوتر استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد