سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

دفاع تمام قد امام جمعه از شهرداری آبادان ویژه

شوشان : عملکرد شهرداری باعث روسفیدی ما نزد مسئولین ارشد نظام شده است

شهردار و مدیران شهرداری به همراه رییس شورای اسلامی شهر آبادان با حضور در دفتر امام جمعه محترم، با آیت ا... دکتر محمدی اصفهانی دیدار کردند.در این دیدار و نشست ابتدا شهردار آبادان ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن، عملکرد شهرداری را در سالی که گذشت تشریح کردند. به گزارش شوشان ، مهندس محمودرضا شیرازی گفت: به استناد آمار و ارقام، شهرداری در سال قبل به اندازه چهار سال گذشته کار کرده و این نشان دهنده این است که تمامی بخش های شهرداری عملکردی جهادگونه داشته اند.

وی افزود: حمایت ها و رهنمودهای حضرتعالی همیشه راهگشا بوده و هست و انشاءا... به پشتوانه مساعدت و همدلی شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد خدمات رسانی بهتر به  همشهریان باشیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان ضمن تبریک این ایام فرخنده فرمودند: امیدوارم که خداوند کار و تلاش شما را مورد رضای درگاه خودش قرار بدهد. الحمدا... شهرداری با آمدن شهردار جوان و خوش فکر توانسته رضایتمندی ایجاد نموده و به نحو شایسته ای حرکت کند و امید به آینده ای بهتر را ترسیم نماید.

حضرت آیت ا... دکتر محمدی اصفهانی افزود: استعدادهای شهرداری باید روز به روز بالنده تر گردد چرا که اکنون شهرداری باعث آبرومندی شهر است و از معدود سازمان هایی است که الگو شده و باعث روسفیدی ما نزد مسئولین ارشد نظام گردیده است.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: البته هنوز جای کار بسیار است و با این بودجه های حداقلی نمی توان شهر را به یکباره تغییر داد اما شهرداری با همین حداقل ها حرف را به عمل تبدیل کرد و آن را به کوچه و خیابان آورد و برای شهروندان محسوس کرد.

حضرت آیت ا... دکتر محمدی اصفهانی ادامه داد: شهروندان عموماً از عملکرد شهرداری راضی هستند و جا دارد که به نوبه خودم از شهردار محترم، اعضای زحمتکش شورای شهر و کلیه مدیران و کارکنان شهرداری از پایین ترین سطح تا بالاترین آن قدردانی نمایم.

نماینده ولی فقیه ضمن تقدیر از تعامل و همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار در پایان افزود: بر اساس داده ها و دانش روز در قلمرو شهرداری عمل نمایید و روزآمد باشید و به این مهم عنایت ویژه ای داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد