سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جودو کم‌بینایان و نابینایان کشور- آبادان؛
نایب‌قهرمانی خوزستان با دو طلا، یک نقره و دو برنز
ورزشی  30/2/1391  14:01:07
912-22481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جودو کم‌بینایان و نابینایان کشور برگزار شد که تیم خوزستان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

علی خلیدی، سرپرست تیم جودو کم‌بینایان و نابینایان استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان درخصوص این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم ما علی‌رغم شایستگی‌هایی که برای کسب مقام قهرمانی داشت به نایب‌قهرمانی اکتفا کرد.

وی افزود: ‌جمال محسنی و محمد جعفری در اوزان 60- و 66- کیلوگرم برای ما به مدال برنز دست یافتند، محمدعلی شنانی و سیدامید نوری جعفری در اوزان 73- و 81-  کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و پیمان طاهری در وزن 100- کیلوگرم به مدال نقره رسید.

سرپرست تیم خوزستان ادامه‌داد: در این رقابت‌ها هانی عساکره مدال‌آور پارالمپیک را به دلیل مصدومیتی که داشت در اختیار نداشتیم در حالی که اگر این ورزشکار با ما بود، اکنون قهرمان بودیم.

وی خاطرنشان‌کرد: هانی عساکره پس از این‌که از اردوی تیم‌ملی بازگشت از ناحیه مچ پا، دچار مصدومیت شد به همین دلیل نتوانست ما را در این رقابت‌ها همراهی کند.

خلیدی اظهارکرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد زیرا مربیان تیم‌ملی از نزدیک مسابقات را دنبال می‌کردند و به دنبال انتخاب نفرات برتر بودند.

وی افزود: امید نوری‌جعفری دارنده مدال طلای این رقابت‌ها به دلیل عملکرد خوبی که داشت مورد توجه کادر فنی تیم‌ملی قرار گرفت و به اردوی تیم‌ملی دعوت شد.

سرپرست تیم جودو کم‌بینایان و نابینایان خوزستان گفت: همیشه در تیم‌ملی حداقل سه نفر از خوزستان حضور داشتند و اکنون باتوجه به دعوت نوری‌جعفری سه نفر ما تکمیل شد.

به گزارش ایسنا، پانزدهمین دوره مسابقات جودو کم‌بینایان و نابینایان کشور به میزبانی آبادان برگزار شد که تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های خوزستان و لرستان دوم و سوم شدند.

 

 

 

پیش از اعزام به رقابت‌های کشوری؛
سرمربی تیم والیبال امید خوزستان خطاب به هیات استان:
از بازیکن غیربومی و تقلبی استفاده نمی‌کنم

ورزشی  30/2/1391  12:45:38
912-22381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرمربی تیم والیبال امید خوزستان بر عدم‌ استفاده از بازیکن غیربومی و تقلبی برای شرکت در مسابقات کشوری تاکید کرد.

مسعود گلاب، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: تیم ما برای شرکت در مسابقات والیبال امید منطقه پنج کشور در یک گروه سخت قرار گرفته و با تیم‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام، توابع تهران و قزوین هم‌گروه است. ما در این رقابت‌ها در گروه منطقه دو قرار گرفته‌ایم.

وی درخصوص برپایی اردوهای تیم امید استان بیان‌کرد: اولین اردوی‌ خود را 13 اردیبهشت‌ماه با حضور 25 والیبالیست در مسجدسلیمان برگزار کردیم و از این تعداد، 15 بازیکن را برای اردوی دوم‌ انتخاب کردیم.

سرمربی تیم والیبال امید خوزستان ادامه‌داد: دومین اردوی آمادگی تیم روز سه‌شنبه، دوم خردادماه در آبادان آغاز می‌شود. تیم هنوز به آن شکل که باید تمرین کند، آماده نشده و نسبت به سال‌های قبل، از لحاظ فنی ضعیف‌تر است.

وی با بیان این‌که تیم استان آمادگی‌اش را تا شروع مسابقات به دست خواهد آورد، گفت: سه نفر از تیم نوجوانان و دو نفر از تیم جوانان استان را برای دومین اردو به تیم امید دعوت کرده‌ام.

گلاب ادامه‌داد: ما در این مقطع، کمبود زیادی داریم و بازیکنان شاخص‌ زیادی نداریم و تنها بازیکنان شاخص لیگ برتری تیم‌مان، حسین قنبری و علی سلیمانی هستند. سایر بازیکنان‌مان از تیم‌های زیرگروه استان  هستند. تا هنگامی که یک تیم بازیکن نداشته باشد، نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با تاکید بر این‌که با هیات والیبال خوزستان شرط کرده‌ام که به هیچ عنوان بازیکن تقلبی و صغرسن وارد تیم نمی‌کنم، افزود: از بازیکنانی نیز در تیم استفاده می‌کنم که فقط خوزستانی باشند. در صورتی که سال‌های قبل مربیان دیگر، از تهران بازیکن می‌آورند.

سرمربی تیم والیبال امید خوزستان عنوان‌کرد: نتیجه برای من این است که بازیکنان بومی بازی کنند. من اصلا از بازیکن غیربومی و تقلبی در تیم استفاده نمی‌کنم. در اردوی اول‌مان چند بازیکن به این صورت داشتم که آن‌ها را خط زدم.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ تا قبل از مسابقات کشوری که 28 خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه در کرمانشاه ادامه دارد، برای برپایی سه اردو برنامه‌ریزی کرده‌ایم. بعد از اردوی آبادان یک اردوی دیگر در مسجدسلیمان برگزار می‌کنیم و بعد یک مسابقه با تیم‌های شوشتر، دزفول و شوش انجام می‌دهیم.

 

 

قهرمان آبادانی جودو نابینایان کشور:
کسب مدال طلا پارا المپیک لندن را هدف قرار داده ام
 
آبادان - قهرمان آبادانی جودو نابینایان و کم بینایان کشور گفت: با تلاش و تمرین مستمر به دنبال کسب مدال طلا پارا المپیک لندن هستم.
 
'محمد علی شنانی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران در مسابقات پارا المپیک لندن یکی از مدعیان قهرمانی است هر چند که برای رسیدن یه این مقام کار سختی پیش رو داریم.
وی اظهار داشت: تیم ملی در چند ماه گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام داده و شرایط این تیم اکنون امیدوار کننده است.
دارنده مقام دومی مسابقات جهانی جودو نابینایان و کم بینایان جهان گفت: اعضای تیم ملی از من انتظارات زیادی در مسابقات پارا المپیک لندن دارند و برای کسب مقام طلا در این مسابقات تلاش خواهم کرد.
وی ادامه داد: البته حریفان قدرتمندی پیش رو دارم اما امید اول کسب مدال طلا خواهم بود.
شنانی در خصوص مسابقات قهرمانی جودو نابینایان و کم بینایان کشور که در آبادان برگزار شد گفت: این مسابقات گرچه فشرده بود اما در سطح خیلی خوبی برگزار شد.
وی که در این مسابقات مقام قهرمانی را از آن خود کرد افزود: شرکت کنندگان خوبی در این دوره حضور داشتند که سطح کیفی مسابقات را بالا برده بودند.
شنانی گفت: برگزاری این مسابقات به سود تیم ملی است زیرا آمادگی ملی پوشان را افزایش خواهد داد.
مسابقات قهرمانی جودو نابینایان و کم بینایان کشور روز پنجشنبه هفته گذشته در آبادان برگزار شد که تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد