سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

راهپیمایی خوزستانی‌ها در محکومیت الحاق بحرین به عربستان

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی، شجاع و بصیر استان خوزستان پس از برگزاری مراسم نماز جمعه با برپایی تظاهرات، ضمن اعتراض به طرح آمریکایی اتحاد بحرین و عربستان، خشم و انزجار خود را علیه رژیم‌های آل خلیفه و آل سعود اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی خوزستانی‌ها در محکومیت الحاق بحرین به عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، راهپیمایان با وجود هوای بسیار گرم با طی کردن مسیر و سردادن شعارهایی توطئه شوم استکباری‌صهیونیستی آل‌خلیفه و آل‌سعود مبنی‌بر الحاق بحرین به عربستان سعودی و تبعات ضدامنیتی این اقدام را محکوم کرده و تداوم حمایت خود از مردم مظلوم بحرین را نشان دادند.

در مراسم راهپیمایی اهواز که پس از نماز جمعه از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) تا چهار راه آبادان برگزار شد، راهپیمایان خشم و نفرت و انزجار خود را علیه رژیم‌های دست‌نشانده آل خلیفه و آل سعود و حمایت همه ‌جانبه خود را از جنبش مردمی و بیداری اسلامی در بحرین که طی 15 ماه گذشته باغیرت اسلامی و عرق ملی مردم مظلوم بحرین پیگیری شده؛ فریاد کرده و به شهدای گرانقدری که ملت مظلوم بحرین در این راه تقدیم داشته است، ادای احترام کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مسلمان بحرینی تو رهرو حسینی»، «هیهات من الذله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل خلیفه»، «مرگ بر آل سعود»، «آل خلیفه ننگت باد»، «مرگ بر سعودی وهابی»، «امت اسلامی ما بیدار است از نوکران آمریکا بیزار است» و... نفرت خود را از رژیم آل خلیفه و آل سعود اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، طرح اتحاد بحرین و عربستان در جریان نشست اخیر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد و با وجود اعتراضاتی در کشورهای مسلمان، سازمان ملل و مجامع حقوق بشر در مقابل آن سکوت اختیار کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد