سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر

 

آتش‌سوزی شهرداری چمران ماهشهر مهار شد

ماهشهر - مسوول آتش‌نشانی شهرداری چمران گفت: آتش‌سوزی شهرداری چمران در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداقل خسارت مهار شد.

 

'مهدی محمدی‌اصل' در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش‌سوزی در کارگاه تاسیسات و انبار موتوری شهرداری چمران به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: وجود مواد قابل اشتعال نظیر، تینر، بنزین و ... در این دو مکان و دمای بالای هوا باعث بروز این آتش‌سوزی شد.

مسوول آتش‌نشانی شهرداری چمران با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند، تصریح کرد: ساعت 12:45 وقوع این آتش‌سوزی به آتش‌نشانی اعلام شد و نیروهای این واحد ظرف کم‌تر از پنج دقیقه به محل اعزام شده و به اطفاء حریق پرداختند.

محمدی‌اصل افزود: سرعت عمل نیروهای آتش‌نشانی مانع از انتقال آتش‌سوزی به ساختمان اصلی شهرداری و بخش‌های دیگر شد و خوشبختانه با کم‌ترین خسارت ممکن موفق به مهار این آتش‌سوزی شدیم.

وی یادآور شد: در مهار این آتش‌سوزی از آتش‌نشانی و ایمنی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز کمک گرفتیم که این مساله نیز به مهار موفقیت‌آمیز آتش کمک شایانی کرد.

مسوول آتش‌نشانی شهرداری چمران با تاکید بر اینکه این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشت، اظهار کرد: ضمن اینکه از انتقال آتش‌سوزی به ساختمان اصلی شهرداری جلوگیری کردیم، تمامی کارکنان شهرداری را از این ساختمان تخلیه کرده و خوشبختانه هیچ فردی در این سانحه دچار کوچک‌ترین آسیب‌دیدگی نیز نشد.

محمدی‌اصل علت بروز این حادثه را وجود مواد قابل اشتعال و گرمای شدید هوا عنوان کرد و افزود: به دلیل گرم شدن بیش از حد دمای این دو ساختمان و وجود موادی همچون، تینر، بنزین، رنگ روغن و ... این حادثه به وقوع پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد