سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

کشف 9 کیلوگرم حشیش در ماهشهر

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از روابط عمومی منطقه انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، سرهنگ 'احمد معاونی' با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهشهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کرده که پس از چند دقیقه تعقیب و گریز موتورسیکلت را رها کرد و متواری شد.

فرمانده منطقه انتظامی ماهشهر تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از بدنه موتورسیکلت مقدار 6 کیلوگرم حشیش کشف و متهم را شناسایی کردند و در حال حاضر نیز اقدامات برای دستگیری وی ادامه دارد.

معاونی همچنین از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی یک نفر فروشنده مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار دو کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 ناحیه صنعتی ماهشهر نیز در اجرای طرح 'ذوالفقار' یک توزیع‌کننده مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از منزل وی مقدار 980 گرم حشیش و تعداد 29 عدد آلات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد