سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی ، هنری و ادبی

هیئت مدیره انجمن شعر آبادان معرفی شدند
آبادان - خبرگزاری مهر:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: ناصر ندیمی، احمد دریس، مسعود علامه زاده، محمد جعفری و رویا کوهیانی به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن شعر آبادان انتخاب شدند.

فرهاد پورغراوی علوانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ناصر ندیمی با کسب 39 رای در انتخابات انجمن شعر آبادان به عنوان رئیس هیئت مدیره و مسئول انجمن شعر آبادان انتخاب شد.

وی درباره آرای ماخوذه در این انتخاب بیان کرد: ناصر ندیمی با 39رای، مسعود علامه زاده با  25رای، محمد جعفری با  19رای، احمد دریس با  18رای و رویا کوهیانی با 22رای، سیمین رستگارپور با  14رای، صدیقه ثامریان و الناز بهفر بدون رای در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

پورغراوی علوانی افزود: بر همین اساس در اولین جلسه اعضاء هیئت مدیره این انجمن  ناصر ندیمی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مسئول انجمن شعر آبادان، احمد دریس به عنوان نائب رئیس، مسعود علامه زاده به عنوان روابط عمومی، محمد جعفری به عنوان امور مالی و خزانه داری و رویا کوهیانی به عنوان منشی انجمن شعر آبادان انتخاب شدند.
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: فعالیتهای فرهنگی هنری در شهرستان آبادان، با توجه به ذوق، سلیقه و فرهنگ و هنری که در مردم این شهرستان وجود دارد آکنده از عشق و علاقه است که روحیه کارآمدی دوچندان را در مسئولین آشنا به ساختار این شهرستان ایجاد می کند.

پورغراوی علوانی تصریح کرد: آبادان دارای انجمنهای فرهنگی هنری متفاوتی است که همواره سعی دارند تازگی را در روحیه و کالبد شهر تزریق کنند.

وی به انجمن شعر آبادان اشاره کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان دارای انجمن شعر فعالی است که با توجه به تائید اساسنامه آن توسط اداره کل ارشاد استان، توانست اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره خود را در راستای پرورش استعدادهای نو و رشد ادبیات در آبادان انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد