سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان تغییر کرد
آبادان - خبرگزاری مهر: علی امیری رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تغییر کرد و عبدالرضا مهربان جانشین وی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیری در حدود 1.5 سال گذشته ریاست هیئت مدیره باشگاه (موسسه) فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان را به عهده داشت ولی با تغییر محل فعالیتش در وزارت نفت از این سمت کناره گیری کرد.

علی امیری هنگام تصدی ریاست هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، معاون منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش وزارت نفت بود ولی به علت رفتن به شرکت نفت و گاز پارس که زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران دیگر است قادر به فعالیت در سمت خود نبود.

طبق اساسنامه باشگاه صنعت نفت، تنها کسانی می توانند عضو هیئت مدیره این باشگاه شوند که در شرکت ملی پالایش و پخش مشغول فعالیت باشند.

بر همین اساس و به دنبال خروج علی امیری از باشگاه، عبدالرضا مهربان مدیرعامل پالایشگاه آبادان یا همان شرکت پالایش نفت آبادان جانشین وی شد. مهربان از نیروهای اهل آبادان هیئت مدیره صنعت نفت است.

هم اکنون علی حکمت که همزمان در سمت مدیرعاملی شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان فعالیت می کند مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان است.
 
وی نیز از نیروهای اهل آبادان و از مطبوعاتی های قدیمی این شهر به شمار می رود.

صنعت نفت در لیگ برتر این فصل با هدایت خوزه آلبرتو کاستا موفق به کسب جایگاه دهم جدول رده بندی شده بود.

 

 

 

سرپرست جدید تیم نفت آبادان منصوب شد

آبادان – خبرگزاری مهر: با تصمیم جدید هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، مهدی غفاری به عنوان سرپرست جدید تیم بزرگسالان این باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پارو فصل قبل به عنوان سرپرست در کنار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فعالیت کرد ولی برای فصل آینده وی همراه این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور نخواهد بود.

احمد پارو  که خود از مربیان بومی فوتبال آبادان به شمار می رود و فصل قبل در مقطعی کوتاه به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان را هدایت کرد، هم اکنون رئیس آکادمی فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان است.

مهدی غفاری سرپرست جدید تیم فوتبال صنعت نفت نیز دو فصل قبل در همین سمت فعالیت کرده بود و بعد از مقطعی چند ساله با تصمیم هیئت مدیره باشگاه مجددا به سمت خود بازگشت.

وی در مدتی که در کنار تیم نفت آبادان به عنوان سرپرست حضور نداشت مسئول تیمهای پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان بود.

صنعت نفت در لیگ برتر این فصل با هدایت خوزه آلبرتو کاستا موفق به کسب جایگاه دهم جدول رده بندی شده بود.

 

 

دستیاران فرکی در فولاد خوزستان معرفی شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از معرفی دو مربی ایرانی به عنوان دستیاران سرمربی این تیم برای فصل آینده خبر داد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اینکه حسین فرکی به عنوان سرمربی جدید فولاد برای فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور معرفی شد وی به باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد قصد دارد از احمد خداداد به عنوان دستیار و احمد سجادی به عنوان مربی دروازه بان ها در ترکیب کادرفنی فولاد استفاده کند.

وی افزود: در کنار این، هم اکنون در حال مذاکره با حسین فرکی هستیم تا نعیم سعداوی و کوروش بختیاری زاده دو مربی فولاد در فصل قبل نیز همچنان در جمع اعضای کادرفنی باشگاه حضور داشته باشند.

ابن قاسم همچنین در خصوص جذب بازیکنان جدید برای فولاد خوزستان نیز گفت: سرمربی جدید فهرستی از بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه ارائه کرده است که مسئولان باشگاه نیز در حال مذاکره و رایزنی با بازیکنان مورد نظر هستند تا خواسته های کادرفنی محقق شود.

سرپرست فولاد خوزستان افزود: طبق درخواستی که فرکی از باشگاه داشته، هیچ بازیکنی از بازیکنان فعلی فولاد در لیست مازاد قرار نخواهدگرفت زیرا سرمربی جدید اعلام کرده برای این کار نیاز به بررسی بیشتر دارد.

حسین فرکی فصل قبل در تیم فوتبال نفت تهران حضور داشت و موفق شد این تیم را به جایگاه پنجم لیگ برتر برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد