سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحلیل سیاسی

اسرائیلی ها با استفاده از هلی کوپترهای آمریکا وارد ایران می شوند/آنها لباس نظامیان ایران را بر تن دارند

مایکل مالوف ، تحلیلگر سابق وزارت دفاع آمریکا در بیزنس اینسایدر نوشت: اسرائیل در حال استفاده از پایگاه هایی در بخش کردنشین عراق(شمال عراق) برای اغاز عملیات هایی در درون ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مایکل مالوف ، تحلیلگر سابق وزارت دفاع آمریکا در بیزنس اینسایدر نوشت: اسرائیل در حال استفاده از پایگاه هایی در بخش کردنشین عراق(شمال عراق) برای اغاز عملیات هایی در درون ایران است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، اسرائیل با کمک مخالفین جمهوری اسلامی ایران در کردستان، به دنبال جمع اوری اطلاعات کافی برای متقاعد کردن امریکا و سازمان ملل است که برنامه هسته ای ایران نظامی است.

گزارش های مختلف تحرکات اسرائیلی ها در کردستان عراق را تایید می کند. تایمز لندن چندی پیش در گزاشی اشاره نمود که اسرائیل در حال استفاده از هلی کوپترهای "بلک هاک" امریکا برای انتقال 12 عضو یک تیم مسلح با تجهییزات حساس به ایران است.

این هلی کوپترها احتملا شبیه به هلی کوپنرهای "اسیتلث بلک هاک" است که در ماجرای قتل بن لادن استفاده شد.

یک منبع آگاه گفت: یکی از این هلی کوپترها در جریان حمله به پناهگاه بن لادن سقوط کرد و لاشه و تکنولوژی آن به دستان پاکستان رسید. پاکستان هم آن تکنولوژی را به چین، ایران و روسیه منتقل کرد.

در این ماموریت، کماندوهای اسرائیل لباس نظامیان ایران را پوشیده و از وسایل نقلیه نظامی ایران استفاده می کنند.

در فعالیتی جداگانه، اسرائیل در حال تشکیل گروه هایی با مجاهدین خلق(منافقین) است تا حملاتی را اغاز کنند.

بیزینس ایسنایدر در ادامه نوشت: مجاهدین خلق(منافقین) گروهی است که ضد جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و در قتل دانشمندان هسته ای ایران با اسرائیل همکاری داشته است.

دیودی ورمسر، کارشناس امور خاورمیانه و مقام سابق وزارت دفاع و خارجه دولت بوش می گوید: با توجه به ائتلاف حزب کادیما و لیکود، احتمال حمله به ایران زیاد است و شاید هم بیشتر از زیاد چراکه هم اکنون در میان احزاب اسرائیل اجماع شده است که از تصمیم به حمله به ایران توسط نتانیاهو حمایت شود.

وی که مشاور دولت اسرائیل بوده و روابط شخصی نزدیکی با نتانیاهو دارد افزود: حمله به ایران زمانی اتفاق می افتد که اسرائیل متقاعد شده باشد که توانایی های عملیاتی اش منجر به حداقل تلفات می شود.

وی در ادامه گفت: انتظار می رود که اسرائیل در پایان تابستان سال جاری به ایران حمله کند.

وی افزود: اسرائیلی ها ایمان بسیار کمی نسبت به دیپلماسی و پایان برنامه هسته ای ایران دارند و همچنین انها دیگر اعتماد خود به اوباما را از دست داده اند.

این مقام سابق آمریکایی گفت: تصمیم نهایی (در مورد حمله به ایران) زمانی گرفته می شود که نتیجه مذاکرات ایران و غرب در بغداد مشخص شده باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد