سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

تیم دونفره خوزستان در مسابقات قهرمانی ریس کشور شرکت می‌کند
ورزشی  27/2/1391  15:29:34
912-20681-5 کد خبر
RSS :: پرینت

خوزستان با دو شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی ریس کشور که پنجم خردادماه برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

حسین عباسی دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: شهاب پیشانی‌دار و مجید فتحی دو شرکت‌کننده خوزستانی در کلاس 1600 سی‌سی هستند.

وی افزود:‌ این رقابت‌ها در کلاس‌های 1400، 1600 و 1800 سی‌سی در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار می‌شود و ثبت‌نام روز پنجشنبه چهارم خردادماه انجام می‌شود.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان بیان‌کرد: دو نفر اعزامی به این رقابت‌ها از قهرمانان استان هستند. پیشانی‌دار قهرمانی مسابقات دریفت کشور را در سال گذشته نیز در کارنامه دارد.

وی عنوان‌کرد: باتوجه به این‌که رشته ریس واقعا پرهزینه است و هزینه هر اعزام به مسابقات بیش از سه تا چهار میلیون تومان است، نتوانستیم در سایر کلاس‌های این رقابت‌ها شرکت کنیم.

 

عباسی ادامه‌داد: این رشته مانند سایر رشته‌های ورزشی نیست. کم‌ترین هزینه آن خرید یک خودرو همراه با تجهیزات آن است و هر کسی برای آن هزینه نمی‌کند. در استان تهران، ریس طرفداران بیشتری دارد زیرا وضعیت مالی آن‌ها یک مقدار بهتر است و شرکت‌کنندگان بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارد.

وی تصریح‌کرد: در کل کشور فقط یک پیست اتومبیلرانی وجود دارد که آن هم در تهران است. اگر پیست وجود نداشته باشد ورزشکار انگیزه و آمادگی کامل نخواهد داشت. ما ورزشکاران را تشویق و حمایت می‌کنیم که تمرینات خود را در تهران انجام دهند.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان افزود: شرکت‌کنندگان ما در این رقابت‌ها تمرینات خود را در تهران انجام داده‌اند. وقتی این‌جا پیست نداریم چطور انتظار قهرمانی داشته باشیم؟ مشکل ما نداشتن پیست است و در همین راستا از سازمان جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انتظار داریم که زمینی جهت احداث پیست در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم میزبانی مسابقات کشوری را بر عهده بگیریم و مردم این ورزش را از نزدیک لمس کنند.

وی درخصوص آمادگی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها گفت: باتوجه به نداشتن پیست، این نفرات در هفته گذشته تمرینات خود را در تهران انجام داده‌اند و برای این مسابقات نیز دو روز زودتر اعزام می‌شوند تا هماهنگی بیشتری داشته باشند و بتوانند مقام تیم خوبی کسب کنند.

عباسی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که شهاب پیشانی‌دار از قهرمانان است، اگر اتفاق خاصی نیفتد امیدوارم صاحب مقام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد