سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

هیات مدیره انجمن شعر آبادان معرفی شدند
 
آبادان- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ازمعرفی هیات مدیره انجمن انجمن شعر این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ، 'فرهاد پورغراوی علوانی' روز سه شنبه اعلام کرده است :'ناصر ندیمی' با کسب 39 رای در انتخابات انجمن شعر آبادان بعنوان رییس هیات مدیره و مسوول انجمن شعر آبادان انتخاب گردید .
وی اظهار داشت : فعالیت های فرهنگی هنری در شهرستان آبادان ، با توجه به ذوق ، سلیقه و فرهنگ و هنری که در مردم این شهرستان وجود دارد آکنده از عشق وعلاقه است که روحیه کارآمدی دوچندان را در مسوولین آشنا به ساختار این شهرستان ایجاد می کند .
پورغراوی علوانی گفت : آبادان دارای انجمن های فرهنگی هنری متفاوتی می باشد که همواره سعی دارند تازگی را در روحیه و کالبد شهر تزریق نمایند .
وی به انجمن شعر آبادان اشاره کرد و افزود : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان دارای انجمن شعر فعالی می باشد که با توجه به تائید اساسنامه آن توسط اداره کل متبوع، توانست اقدامات لازم جهت برگزاری انتخابات هیئت مدیره در راستای پرورش استعداد های نو و رشد ادبیات (شعر) در آبادان انجام دهد .
پورغراوی علوانی افزود:در اولین جلسه اعضا هیات مدیره این انجمن 'ناصر ندیمی' به عنوان رییس هیات مدیره و مسوول انجمن شعر آبادان ،'احمد دریس' به عنوان نائب رییس ،'مسعود علامه زاده' به عنوان روابط عمومی ، 'محمد جعفری' به عنوان امور مالی و خزانه داری و خانم 'رویا کوهیانی' به عنوان منشی انجمن شعر آبادان انتخاب شدند.
وی در پایان از اعضاء انجمن شعر آبادان خواست با توجه به ظرفیت بالقوه آبادان در زمینه ادبیات بخصوص شعر، با همکاری و همدلی در انجمن ، در راستای تحول آن کوشا بوده و مورد افتخار کشور قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد