سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حکم رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز صادر شد
اهواز - خبرگزاری مهر: بعد از هشت ماه تصدی روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان سرپرست از سوی داوود حبیبی پور، اکنون مدیرعامل این شرکت حکم ریاست وی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرماه سال قبل با حکمی از سوی هرمز قلاوند، غلامحسین رضایی زاده بعد از حدود سه سال تصدی این پست جای خود را به حبیبی پور که یکی از نیروهای رسمی این شرکت به شمار می رود و مدتی به صورت مامور به خدمت در فرمانداری مسجدسلیمان و وزارت کشور مشغول به کار بود، داد.

اکنون نیز بعد از این مدت، ظاهرا حبیبی پور با فعالیت خود موفق به جلب اعتماد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شده به گونه ای که حکم ریاست وی بر روابط عمومی این شرکت بزرگ از سوی هرمز قلاوند مدیرعامل این شرکت صادر شده است.

حبیبی پور فارغ التحصیل آموزشگاه حرفه ای شهید رجایی صنعت نفت اغاجاری است و سابقه ای 20 ساله در واحدهای مختلف عملیاتی مناطق نفتخیز را دارد و هم اکنون دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی است.

شرکت مناطق نفتخیز جنوب با مرکزیت شهرستان اهواز بزرگترین شرکت تولید کننده نفت کشور است که دارای پنج شرکت بهره بردار کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد