سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

خارجیهای فولاد رفتند/ قرارداد دو بازیکن باتجربه تیم پایان یافت
اهواز - خبرگزاری مهر: همزمان با انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان، قرارداد سه بازیکن و مربی این تیم به پایان رسیده و به نظر می رسد باشگاه تمایلی برای ادامه همکاری با آنها ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی سرمربی دو فصل اخیر تیم نفت تهران ظهر سه شنبه در باشگاه فولاد حضور یافت و با مسئولان این باشگاه برای همکاری به عنوان سرمربی به توافق رسید.

فرکی سپس راهی هیئت فوتبال استان خوزستان شد تا قرارداد خود را به مدت یک فصل به ثبت برساند اما به دلیل اینکه قراردادهای فصل آینده از روز بیست و هشتم اردیبهشت به بعد ثبت می شوند، این امر به روز پنجشنبه هفته جاری موکول شد.

در سوابق مربیگری فرکی، سرمربیگری تیمهای نفت تهران و صنعتی کاوه تهران و مربیگری در تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ به چشم می خورد.

جدایی مربی بدنساز پرتغالی فولاد خوزستان
 
با آمدن حسین فرکی، قرارداد گیلهرم فرینیا مربی بدنساز پرتغالی فولاد به پایان رسید و باشگاه به همکاری خود با این مربی خاتمه داد. فرینیا یکی از مربیان قدیمی فولاد بود که در زمان سرمربیگری هموطن خود آگوستی ایناسیو به این تیم پیوست و تنها در زمان حضور کوتاه مدت لوکا بوناچیچ در فولاد، در این تیم حضور نداشت.
 
این مربی 56 ساله به زودی با باشگاه فولاد تسویه حساب می کند تا در مکان دیگری به فعالیت ادامه دهد. جایگزین فرینیا به زودی از سوی حسین فرکی و پس از هماهنگی با مسئولان باشگاه معرفی خواهد شد.

پایان قرارداد دو بازیکن خارجی فولاد
 
همچنین قرارداد آندره رینالدو هافبک برزیلی و جابا مجیری مدافع گرجستانی فولاد به پایان رسید و این دو بازیکن به زودی اهواز را ترک می کنند.

آندره رینالدو دو فصل قبل به فولاد پیوست و در طی این مدت در 13 مسابقه به صورت کامل و در 25 بازی به صورت تعویضی به میدان رفت.
 
جابا مجیری نیز در سه فصل اخیر در فولاد حضور داشت و در 50 مسابقه به طور کامل و در هشت دیدار به صورت تعویضی حضور یافت.
 
قرارداد این دو بازیکن در پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر به اتمام رسید و با توجه به عملکرد آنها ، باشگاه تصمیم به عدم تمدید قرارداد گرفت تا در آینده ای نزدیک گزینه های خارجی بهتری جایگزین آنها شود.
 
در کنار این موارد قرارداد دو بازیکن باتجربه فولاد خوزستان که هر کدام در این فصل بازوبند فولاد خوزستان را به بازو بستند به پایان رسید و باید دید که سیاست باشگاه تداوم همکاری با این دو بازیکن است یا اینکه آنها باید فوتبال خود را در مکانی دیگر ادامه دهند.

بر همین اساس قرارداد جلال کاملی مفرد مدافع این باشگاه و کاپیتان اول تیم به پایان رسیده و در کنار آن باید از خاتمه یافتن قرارداد رضا نوروزی یکی از بهترین گلزنان فولاد در دو فصل اخیر نیز یاد برد.

در عین حال سرمربی تیم ملی زیر 22 سال کشور از بیست و دو بازیکن برای حضور در اردوی این تیم دعوت به عمل آورد که در این بین بختیار رحمانی و کاوه رضایی دو بازیکنی هستند که از باشگاه فولاد به اردو دعوت شده اند.

بازیکنان دعوت شده باید ظهر جمعه خود را به کادر فنی این تیم در هتل المپیک معرفی کنند.تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران، در حال آماده سازی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد