سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

 

 

 

 

به گزارش مشرق، روزنامه شرق به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌دهد کمپانی نوکیا نیز در نقشه‌های تلفن همراه خود ، جزایر سه‌گانه ایرانی را تحت مالکیت امارات نشان می‌دهد. در این نقشه‌ها که روی بسیاری از انواع گوشی‌های ساخت نوکیا و همچنین کامپیوترها قابل دسترسی است اگر روی نقطه‌ای کلیک شود، پنجره کوچکی باز می‌شود که حاوی اطلاعاتی از نقطه مورد نظر است. بر همین اساس اگر در این نقشه، نشانگر روی جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک گذاشته شود، نوکیا اعلام می‌کند این جزایر متعلق به کشور امارات متحده عربی است. 

هدیه تاریخی یک بازیگرسینما به رئیس جمهور 

جرج کلونی بازیگر مشهور هالیوودی که بارها میهمان کاخ سفید بوده است، در خانه اش هدیه ای تاریخی به رئیس جمهوری آمریکا داد. آقای کلونی با فروش بلیط میهمانی شام، که در خانه وی برقرار شده بود، 15 میلیون دلار برای ستاد انتخاباتی باراک اوباما پول جمع کرد.
گزارشگر شبکه در این زمینه گفت :150 میهمان در انتظار شامی هستند که 40 هزار دلار برای هرکدامشان آب خورده است.

*اجاره نشینی 8 ساله ادارات دولتی موضوع اجاره نشینی ادارات در خراسان شمالی از همان ابتدا دست مایه اعتراض مسئولان دولتی و غیردولتی شده بود اما همگان امید داشتند این مستاجری به زودی با احداث ساختمان‌های ادارات به اتمام برسد.اکنون پس از گذشت 8 سال، با وجود ساخت و سازهای بسیاری در مرکز خراسان شمالی، هنوز برخی از ادارت این استان در کوچه پس کوچه‌های تنگ بجنورد مستاجرند.در غالب اوقات این ادارات بسیار بیشتر از نرخ معمولی اجاره مسکن در استان هزینه پرداخت می‌کنند، موضوعی که علاوه بر تحمیل هزینه‌های گزاف، سبب افزایش کاذب نرخ اجاره مسکن در خراسان شمالی شده است.

استعفای آقای مدیرعامل به خاطر جعلی بودن مدرک

در پی کشف جعلی بودن مدرک تحصیلی "اسکات تامپسون" مدیر عامل و مدیر اجرایی یاهو، وی مجبور به کناره گیر ی شد.

 به گزارش سی ان ان، گفته می‌شود مدرک دانشگاهی علوم رایانه ای ارائه شده از سوی تامپسون و نیز برخی مطالب مندرج در بیوگرافی وی، جعلی و فاقد اعتبار است.

از سوی دیگر "راس لوینسون" مدیر بخش رسانه جهانی یاهو، بعنوان مدیر موقت یاهو و جایگزین تامپسون، عهده دار اداره این شرکت بزرگ اینترنتی شده است.

شرکت یاهو اعلام کرده است "اسکات تامپسون" مدیر اجرایی پیشین این شرکت و مدیریت قبلی شرکت ایی بی فاقد مدرک دانشگاهی رایانه است.

این در حالیست که یاهو این روزها برای احیای موقعیت تجاری خود رقابت بسیار نزدیکی را با رقبای خود از جمله گوگل ،فیس بوک و سایر شرکت های رایانه ای پیش رو دارد.
* ادعای فروش دختران جوان خراسانی و سیستانی !

مجری یک شبکه ماهواره ای مسیحی مدعی شد دختران بسیار جوان در استان های خراسان و سیستان و بلوچستان توسط والدین خود به قاچاقچیان انسان فروخته می شوند تا به کشورهای خارجی قاچاق شوند.
خانم "بلونا" مجری برنامه "زن امروز" این شبکه مسیحی  در این باره گفت: در جایی می خواندم خانواده هایی که در شمال خراسان زندگی می کنند دختران خودشان را در ازای مبلغ 33 دلار به دلال ها و قاچاقچیان انسان می فروشند. حتی در سیستان و بلوچستان -که در جنوب شرقی ایران واقع شده- دختران بین سنین 8 تا 10 سال توسط والدین معتاد خود در ازای مبلغ 4 دلار فروخته می شوند.
گفتنی است مجری این شبکه به منبع گزارش خود هیچ اشاره ای نکرد و نگفت که این آمار و ارقام را از کجا به دست آورده است؟
*وقتی خواهرزاده مدیر کارخانه ناگهان فوتبالیست می شودخواهرزاده مدیرعامل یک کارخانه که حامی مالی یک باشگاه لیگ برتری است، به طور عجیبی وارد ترکیب این تیم شد.
این باشگاه لیگ برتری که در فصل جاری نتایج مطلوبی با وجود هزینه های قابل توجه کسب نکرده، در میانه راه، شاهد تغییراتی در کادر مربیگری خود بود. در این تغییرات بود که مربی را که مشهور به استفاده از جادوگر است، وارد تیم کردند.
این بازیکن که در پست هافبک ایفای نقش می کند، پیش از این نیز در یکی از تیم های متعلق به این کارخانه در لیگ دسته اول (جام آزادگان) فعالیت می کرد. در حقیقت، فوتبال را در تیم های متعلق به این مجموعه صنعتی که دایی اش مدیریتش را برعهده دارد، می گذراند و در آن نیز پیشرفت می کند. البته، وجود چنینی مربیانی موجب پیشرفت سریع تر وی می شود!
*بایگانی شدن 16 پرونده تحقیق و تفحص در مجلس هشتمسیزده روز دیگر به پایان عمر مجلس هشتم شورای اسلامی مانده و با وجود اینکه اکنون نمایندگان در روزهای واپسین مشغول بررسی لایحه بودجه هستند، 16 پرونده تحقیق و تفحصی که ساعت ها وقت و هزینه بیت المال صرف آن شده بی هیچ نتیجه ای بایگانی می شود.
از جمله تحقیق و تفحص های مهم دیگری که در دستور کار مجلس هشتم بوده می توان به تحقیق و تفحص از بانک‌ها اشاره کرد که از مهرماه سال 88 با انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص از بانک‌ها، فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون با گذشت نزدیک به 2سال از آغاز فعالیت اعضای هیأت تحقیق و تفحص از بانک‌ها، گفته می‌شود که گزارش این هیأت نهایی شده است.
طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی هم که از خـردادماه سال 89 که پس از کش‌وقوس‌های فراوان و انتقادات نمایندگان مجلس به عملکرد تامین اجتماعی طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) کلید خورد تا به امروز و با وجود تاخیرهای چندین باره، گزارش این تحقیق و تفحص هنوز به صحن علنی مجلس ارائه نشده و هربار دلایل و بهانه‌ای برای عدم‌ارائه این گزارش، از جلوگیری هیأت رئیسه از قرائت گزارش تا تلاش برای سرقت اسناد تخلفات شرکت شستا مطرح شده است.
طرح تحقیق و تفحص از شرکت سایپا، تربیت‌بدنی، سهام عدالت، سازمان محیط زیست، علل واردات دام زنده به کشور، عملکرد ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عملکرد صندوق بیمه کشاورزی و غیره از جمله دیگر طرح های تحقیق و تفحص مجلس هشتم است که در دستور کار نمایندگان بوده است.

به گزارش شیعه آنلاین، «شاهین نجفی» خواننده ایرانی مقیم آلمان که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز به امام هادی علیه السلام روانه بازار کرده، به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.در پی انتشار این آهنگ توهین آمیز، حضرت آیت الله شیخ «لطف الله صافی گلپایگانی» از مراجع عظام تقلید شیعه، با صدور فتوایی حکم جسارت کنندگان به امام هادی (ع) را اعلام کرد.بر همین اساس حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پاسخ به استفتائی در مورد توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام، فرمود: چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشد مرتدند.در همین حال پایگاه خبری شیعه آنلاین نیز برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.گفتنی است یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، وعده داده که این مبلغ را به عنوان جایزه از طرف شیعه آنلاین به قاتل این خواننده موهن تقدیم کند.

محدوده: رادیو اسرائیل روز گذشته از انتقال «شاهین نجفی» خواننده مرتد ایرانی به محلی نا‌معلوم در غرب آلمان خبر داد. رادیو اسرائیل ضمن حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز خواننده رپ ایرانی نسبت به مقدسات شیعه، صدور حکم ارتداد وی توسط مراجع تقلید را حرکتی افراطی خواند و از انتقال وی به محلی نا‌معلوم در غرب آلمان خبر داد.  «منوشه امیر» که ظاهرا از حرکت ضد شیعی شاهین نجفی، خواننده شیطان پرست مقیم آلمان بسیار خشنود شده بود، آمادگی خود را برای پذیرایی گسترده از وی در «اورشلیم» اعلام کرد. بعد از اعلام حکم ارتداد شاهین نجفی توسط برخی از مراجع و ناراحتی شدید شیعیان از بی‌حرمتی وی به ائمه معصومین (ع)، پلیس آلمان برای حفاظت از جان این خواننده رپ، وی را به محلی نامعلوم در غرب آلمان منتقل ساخته که به نظر می‌رسد با توجه به حمایت‌های گسترده سران رژیم صهیونیستی از وی، نجفی به اسرائیل منتقل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد