سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش از تخلفات مالی در استان

برخی مسئولان خوزستان پول هایی گرفتند !

نماینده دادستان گفت: برخی مسئولان استان خوزستان و گیلان و همدان پولهایی گرفتند، خودشان بیایند و معرفی کنند. در پرونده اختلاس بدون نیت خاصی اموال و پولی داده شده . این پولها را برگردانند. اگر متوجه شویم سوء نیت داشتند باید هزینه بی آبرویی خود را پرداخت کنند.

 نماینده دادستان گفت: هر کسی ادعای جعل یا بدهی دارد تا 10 روز آینده خودش را بیاید معرفی کند. هر کسی طلب دارد اعلام کند تا وضعیتش روشن شود. هر کسی تعامل و روابط تجاری داشته و متوجه شده فریب خرده خود اظهاری کرده و اعلام کند. برخی مسئولان استان خوزستان و گیلان و همدان پولهایی گرفتند خودشان بیایند و معرفی کنند.

به گزارش مهر، پس از اظهارات مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حدید پارسیان، فراهانی نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: اصلا قابل قبول نیست از افرادی که تجربه کار دارند بدون دیدن کالا اقدام کنند. اظهارات ضد و نقیض دارد. ما نفهمیدیم فروشنده کالا شرکت ایده بوده یا شرکت تراورس. اگر این پول به حسابشان واریز شده چرا به حساب شرکت آریا واریز نکردند و به حساب فولاد فام اسپادانا واریز شده و سئوال نکردند این شرکت چی هست.

وی گفت: به متهم گفتیم توضیح دهید چه اسنادی از جانب شما به عنوان مدیرعامل امضا شده و آیا از بانک صادرات شعبه اهواز کالایی از شرکت شما به گروه فولاد حمل شده است یا خیر گفت: اسناد صادره همگی به طراحی خانم ش تهیه و تنظیم شده است. و جنس ارسالی از شرکت ثمین کالای ایده به شرکت آریا به تایید آقای ش رسید. ایشان گفتند که به دستور مافوق خودم آقای ک اسناد را امضا کردم. حالا متهم آقای ک می گوید من چین بودم و در جریان نبودم در حالی که مدیرعامل گفته من به دستور ایشان امضا کردم.

نماینده دادستان خطاب به دادگاه و رسانه ها گفت: این پرونده شاخه های زیادی دارد و افراد متعددی امکان دارد به عنوان مطلع احضار شده و برایشان حتی ضرر مالی و حیثیتی داشته باشد. هر کسی در تهران و سراسر کشور با شرکتهای آریا تعامل مالی و اداری داشته و تاکنون احضار نشده بیایند خودشان را معرفی کنید.

فراهانی گفت: هر کسی ادعای جعل یا بدهی دارد تا 10 روز آینده خودش را بیاید معرفی کند. هر کسی طلب دارد اعلام کند تا وضعیتش روشن شود. هر کسی تعامل و روابط تجاری داشته و متوجه شده فریب خرده خود اظهاری کرده و اعلام کند. در این پرونده بدون نیت خاصی اموال و پولی داده شده تحت عنوان هدیه و امر خیر و مراکز علمی و... این پولها را برگردانند. اگر متوجه شویم سوء نیت داشتند باید هزینه بی آبرویی خود را پرداخت کنند.

نماینده دادستان گفت: برخی مسئولان استان خوزستان و گیلان و همدان پولهایی گرفتند، خودشان بیایند و معرفی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد