سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

هشدار حجازی به بنکداران:
در مجتمع جدید مستقر نشوید درب مغازه‌هایتان بسته می‌شود!

اقتصادی  25/2/1391  10:39:55
912-16574-5 کد خبر
RSS :: پرینت

استاندار خوزستان در خصوص ساخت مجتمع بنکداران و حضور نیافتن بنکداران در این مجتمع، گفت: بنکداران باید هر چه زودتر در مکانی که برای آن‌ها معین شده مستقر شوند، در غیر این صورت درب مغازه آن‌ها را می‌بندیم.

سیدجعفر حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: ورود کامیون و وانت‌بار به داخل شهر ممنوع است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند؛ لذا باز هم می‌گوییم که مجتمع آن‌ها ساخته شده و باید هر چه زودتر در این مکان مستقر شوند.

وی با بیان این‌که ما محکم بر سر موضع خود ایستاده‌ایم، افزود: دو سال به آن‌ها فرصت دادیم و با اهدای وام و زمین مشکلاتشان را حل و زیرساخت لازم را برای آن‌ها فراهم کردیم. لذا دیگر بیشتر نمی‌توان به آن‌ها مهلت داد و امروز باید در مکان تعیین شده قرار گیرند.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، بارها خبر خارج شدن بنکداران از مرکز شهر اهواز شنیده و اعلام شده بنکداران باید تا فلان روز از شهر خارج شوند اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

مجتمع بنکداران اهواز شامل 720 قطعه زمین می‌باشد که در حال حاضر 63 واحد آن به بهره‌برداری رسیده و 189 قطعه آن در حال آماده‌سازی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد