سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز:
400 پرچم ایران در سطح شهر برافراشته می‌شود

اجتماعی  24/2/1391  15:54:12
912-11714-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: پرچم، نماد و هویت هر کشور است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر 400 پرچم ایران در میادین، ورودی‌ها و نقاط مختلف شهر اهواز برافراشته می‌شود.

ارسلان شهنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خوزستان_اظهار کرد: پرچم، نماد و نشان هر کشور است و در معرفی آن کشور نقش مهمی دارد و نشان‌دهنده انگیزه‌ها، آرمان‌ها، نگرش سیاسی، مذهبی و فلسفه یک ملت و بیان کننده شرایط جغرافیایی، فرهنگی و حوادث سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت است.

وی افزود: تا کنون 117 پرچم در سطح شهر اهواز نصب شده و 200 پرچم دیگر نیز نصب خواهد شد؛ این پرچم‌ها در میادین و نقاط مختلف شهر و با توجه به زیبایی بصری و اهمیت هویتی پرچم ایران نصب می‌شوند.

شهنی با بیان اینکه بلندترین پرچم استان با ارتفاع 52 متر در پارک منطقه "منبع آب" اهواز نصب شده است، تصریح کرد: در مکان‌هایی که شرایط محافظت از پرچم بیشتر باشد، پرچم‌ها با ارتفاع 6 تا 10 متر و به صورت پلکانی نصب می‌شوند و در مکان‌هایی که برای نصب پرچم‌های مرتفع مناسب نباشد، پرچم‌هایی با ارتفاع  9 متر نصب می‌شود. ابعاد استاندارد پرچم نیز سه متر در یک متر است، ولی در اهواز سعی شده از ابعاد چهار متر در یک‌ونیم متر استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد