سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

پذیرایی از پرسپولیسی‌ها با بطری های آب در اهواز !

عده‌ای از تماشاگران با پرتاب بطری‌هایی که در دست داشتند از پرسپولیسی‌ها پذیرایی کردند و این نشان از ایراد در طراحی ورزشگاه درخصوص مکان اختصاص یافته برای رفت و آمد کادر هر دو تیم است.

 دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشور همراه با حاشیه‌هایی بود.

دیدار تیم‌های فولادخوزستان و پرسپولیس تهران از هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز با حضور حدود 10 هزار تماشاگر روز گذشته بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم پرسپولیس تهران که هفته‌ها بود سیر نزولی خود را سپری می‌کرد در این دیدار با نتیجه 2 بر یک فولادخوزستان را در اهواز مغلوب کرد و چند پله‌ای خود را از انتهای جدول بالا کشید.

این بازی قرار بود ساعت 17 برگزار شود ولی به دلیل گرمای هوای اهواز، این دیدار ابتدا به ساعت 18 و بعد از آن به ساعت 17 و 30 دقیقه تغییر یافت که این جابه‌جایی ساعت بازی، ده‌ها هزار هوادار را سرگردان خیابان‌ها کرد.

از آن جا که این اولین بازی فولادی‌ها در ورزشگاه غدیر اهواز بود، پیش از بازی عده‌ی زیادی از هواداران برای حضور در ورزشگاه سردرگم بودند و نمی‌دانستند که مکان برگزاری این دیدار کجاست و به زحمت خود را به 10 کیلومتری مرکز شهر رساندند و پشت درهای بسته ازدحام کردند.

انتظار می‌رفت این بازی تماشاگران بیشتری را به خود ببیند ولی گرمای هوا، بُعد مسافت و حساس نبودن این بازی از نظر امتیازی، شاید از دلایل مهم حضور کم هواداران بود.

یکی دیگر از نکات جالب این بازی این بود که پس از مدت‌ها انتظار برای بهره‌برداری از ورزشگاه غدیر، بازهم کمبودها به وضوح به چشم می‌خورد و نبود آب‌خوری برای هواداران، شرایط را برای ده‌ها هزار تماشاگر در گرمای 48 درجه هوا سخت کرده بود.

علاوه بر این حاشیه‌ها موارد دیگری نیز روی سکوها به چشم می‌خورد. در بین دو نیمه زمانی که کادر فنی دو تیم و بازیکنان قصد ورود به رختکن را داشتند باید از میان جایگاه ویژه تماشاگران عبور می‌کردند که در این بین عده‌ای از تماشاگران با پرتاب بطری‌هایی که در دست داشتند از پرسپولیسی‌ها پذیرایی کردند و این نشان از ایراد در طراحی ورزشگاه درخصوص مکان اختصاص یافته برای رفت و آمد کادر هر دو تیم است.

همچنین در این بازی پس از گل دوم پرسپولیس تعدادی از هواداران این تیم که میان هواداران فولاد نشسته بودند ابراز خوشحالی کردند که این ابراز احساسات بازهم به درگیری لفظی و فیزیکی هواداران دو تیم انجامید.

در این دیدار حاشیه‌هایی نیز برای نیمکت فولاد ایجاد شد؛ در پایان بازی تعدادی از هواداران در حرکتی بی‌سابقه با شعار "جلالی حیا کن، فولاد را رها کن" خواستار جدایی این مربی باتجربه از فولاد شدند که در کنفرانس مطبوعاتی جلالی به این نکته اشاره و از همان جا خداحافظی خود را با فولاد و هوادارانش اعلام کرد.

به گزارش ایسنا ، جدای از این اتفاقات و حاشیه‌ها، نباید از امکانات و شرایط خوب جایگاه خبرنگاران ورزشگاه غدیر غافل شویم زیرا برای اولین بار بود که خبرنگاران در یک محیطی آرام و مناسب و به دور از هر گونه حاشیه، مشغول به تماشای بازی و ارسال خبر بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد