سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

برای نخستین‌بار در مسجدسلیمان صورت گرفت؛
تملک اراضی ورودی شهر برای جابه‌جایی خانه‌های مناطق‌آلوده به نفت

اقتصادی  24/2/1391  10:24:42
912-15674-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از تملک اراضی بخش ورودی شهر برای جابه‌جایی و انتقال ساکنان مناطق آلوده به نفت به این قسمت از شهر خبرداد و گفت: این اولین تملک اراضی شهرستان مسجدسلیمان بوده است، زیرا قبل از این مسئولان نتوانسته بودند با کشاورزان و مالکان این زمین‌ها به توافق برسند و زمین لازم را خریداری کنند.

 

سیدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، با بیان این‌که بیمارستان 160 تخت‌خوابی مسجدسلیمان در چهار بلوک ساخته می‌شود، اظهارکرد: 3 بلوکی که قرار است به عنوان اورژانس ساخته شوند، تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد. اعتبار اولیه تخصیص داده شده برای ساخت این بیمارستان 12 میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود هزینه کامل ساخت آن حدود 18 میلیارد تومان باشد.

وی از تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن حدود 400 واحد مسکن مهر این شهرستان در شهریورماه امسال خبرداد و افزود: کل تعداد واحدهای پروژه مسکن این شهرستان یک هزار و 400 واحد بوده و تا پایان امسال بخش اعظمی از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر راه و شهرسازی مسجدسلیمان با بیان این‌که طرح اصلاح معابر و آماده‌سازی زیرساخت‌های پروژه مسکن 46 هکتاری تلخ‌آب پیشرفت 60 درصدی داشته است، خاطرنشان‌کرد: در بعضی از قسمت‌های این پروژه شرایط زیرساخت برای آغاز ساخت مسکن مهیا شده و کار انتقال آب، برق و گاز و فاضلاب این قسمت‌ها به پایان رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد