سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان خبرداد:
انتشار آگهی استخدام بیش از 1800 نیرو برای دستگاه‌های اجرایی استان از فردا

اقتصادی  24/2/1391  11:51:32
912-15874-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان با اعلام خبر استخدام سه هزار نیرو در سراسر استان، گفت: پیرو مصوبه هیات دولت یک سهمیه استخدام 3 هزار نفری برای استان در نظر گرفته شده که آگهی استخدام جذب یک هزار و 845 نفر آن روز دوشنبه (25 اردیبهشت‌ماه) ‌از طریق سایت استانداری و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، سیدکریم حسینی،  در جلسه کارگروه اشتغال استان که روز گذشته(23 اردیبهشت‌ماه) در سالن استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که آزمون جذب این تعداد نیرو روز 26 خردادماه برگزار خواهد شد، افزود: آزمون مابقی سهمیه استخدام سه هزار نفر که یک هزار و 355 نفر می‌باشد، دو ماه پس از آزمون اول برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی استاندار خوزستان با بیان این‌که علاوه بر این سهمیه 3 هزار نفری، یک سهمیه 248 نفری نیز برای دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت که آزمون آن نیز روز 26 خردادماه برگزار می‌شود، اظهارکرد: مجوز یک سهمیه 532 نفری برای فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین مجوز استخدام 200 نفر برای سازمان امور مالیاتی و 611 نفر برای جهاد کشاورزی را دریافت کرده‌ایم که در آینده نزدیک آزمون آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه‌داد: مجوز کل سهمیه استخدام ما تاکنون 4591 نفر است که مرحله اول 31 دستگاه و مرحله بعد چند ارگان دیگر را شامل می‌شود. بخش قابل توجهی از این استخدامی‌ها مربوط به فرمانداری‌ها، ادارا‌کل راه و شهرسازی، بهزیستی و بنیاد شهید است.

حسینی با بیان این‌که از تعداد یک هزار و 845 نفر استخدامی در مرحله اول حدود 266 نفر مربوط به شهرستان اهواز و مابقی آن مربوط به شهرستان‌های دیگر استان‌ها است، افزود: تمام استخدامی‌ها از فارغ‌التحصیلان بیکار دارای مدرک فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس می‌باشد و پیش‌بینی می‌کنیم که تعدادی سهمیه استخدامی دیگر برای آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و برخی از سازمان‌های دیگر نیز دریافت کنیم.

وی در پایان گفت: ‌سهمیه استخدامی دیگر با جذب 8 هزار نفری برای سازمان تامین اجتماعی در خصوص افتتاح بیمارستان‌های این ارگان‌ در سراسر استان خواهیم داشت که به ازای هر دو تخت دو نفر مشغول به کار خواهند شد.

در ادامه این نشست سیدخلف موسوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با ارائه گزارش از بنگاه‌های زودبازده از سال 90 تا 21 اردیبهشت‌ماه 91، عنوان‌کرد: از مجموع 1012 طرح تعیین شده در این مدت برای 1671 نفر در غالب 37 طرح، شغل ایجاد شده که مبلغ پرداخت شده به متقاضیان 393 میلیارد و 598 میلیون ریال می‌باشد.

وی افزود: همچنین تاکنون 26 هزار و 550 پرونده در مشاغل‌خانگی تشکیل و از این تعداد، 26 هزار و 84 پرونده به بانک‌ها معرفی شده‌اند و در کل 5 هزار و 910 پرونده موفق به اخذ تسهیلات در حدود 242 میلیارد و 138 میلیون ریال شدند.

موسوی اظهارکرد: مجموع دریافتی ما از سهمیه بانک‌ها 4/22 درصد می‌باشد که خوشبختانه امروز روند کار به خوبی در حال پیشروی است و بانک‌های عامل همکاری خوبی با متقاضیان داشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد