سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

بدون حضور 3 عضو غائب شورای شهر
انتخابات ریاست شورای شهر آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: انتخابات ریاست شورای اسلامی شهر آبادان امروز، بدون حضور سه عضو این شورا برگزار و سیدفیاض موسوی با کسب بیشترین آرا به سمت ریاست این مجموعه انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: انتخابات ریاست شورای شهر آبادان برگزار شد

عضو شورای اسلامی شهر آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حدود ساعت 10 و ربع صبح امروز جلسه انتخاب ریاست شورای اسلامی شهر آبادان در محل این شورا برگزار شد.

وی افزود: انتخابات بدون حضور و اطلاع قبلی سه عضو اصلی این شورا رحمت پورحسن، عباس کعبی و خود من برگزار و انجام شد.

فرشید بهشتی تصریح کرد: معمولاً سابق بر این برای برگزاری جلسات از روز قبل و یا ساعات‌ها پیش مراتب را به اطلاع اعضا برای حضور و دعوت در جلسه می‌رساندند اما امروز متأسفانه هیچ تماس و اطلاعی از شورای شهر برای حضور در انتخابات ریاست شورای شهر با ما گرفته و یا داده نشد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورا با شش نفر اعضا برگزار و سیدفیاض موسوی به‌عنوان رئیس شورای شهر آبادان انتخاب شده، گفت: البته در این میان نازیلا ماهوری نیز عضو دیگر این شورا به دلیل مخالفت با تصمیم اعضای شورا و عدم حضور سه عضو دیگر در جلسه، رأی سفید داده و انتخابات را باطل عنوان کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه فؤاد دریس عضو معلقه شورا پس از چند سال از امروز کار خود را رسماً آغاز کرده و بر اساس انتخابات امروز به‌عنوان خزانه‌دار شورای شهر آبادان منصوب شده، خاطر نشان کرد: من، پورحسن و کعبی حوالی ساعت 10 و نیم به محل شورا رسیده و با اتمام جلسه مواجه شدیم، همین مسئله ما را بر آن داشت که نسبت به اوضاع و انتخابات برگزار شده شاکی بوده و آن را باطل بدانیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا صورت‌جلسه‌ای تنظیم  و آن را امضاء کرده و به معاون فرماندار، سعیدی ارجاع داده‌ایم.

بهشتی با بیان اینکه در جلسه مذکور محمد کعابی نیز با رأی حاضران سمت نائب رئیس شورای شهر را بر عهده گرفته، عنوان کرد: تا زمانی که به وضعیت موجود رسیدگی نشود ما چهار عضو شورای شهر آبادان از حضور در جلسات و برنامه‌های شورا خودداری می‌کنیم.

 "فرشید بهشتی" و "سیدفیاض موسوی" نامزد تصدی سال آخر ریاست شورای اسلامی شهر آبادان بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد