سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نماینده اهواز در تذکر شفاهی:
چرا ایرانسل در پیامک‌های خود ‌ابوموسی را جزو ‌خاک امارات ‌می‌خواند؟

خبرگزاری فارس: نماینده اهواز در مجلس گفت که ایرانسل در پیامک‌های خود جزیره ابوموسی را جزو خاک امارات می‌داند.

خبرگزاری فارس: چرا ایرانسل در پیامک‌های خود ‌ابوموسی را جزو ‌خاک امارات ‌می‌خواند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز شنبه در جلسه علنی عصر امروز مجلس در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اظهار داشت: پیامی که اکنون قرائت می‌کنم، از یکی از اپراتورهای ‌ایرانی تلفن همراه است؛ "ایرانسل امیدوار است سفر خوبی خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی را برای شما داریم‌."

وی ادامه داد: این پیامک برای کسانی می‌آید که وارد جزیره ابوموسی می‌شوند، در واقع چه تعریفی می‌توان داشته باشیم از این حرکت ناشایستی که یکی از اپراتورهای ایرانی - خارجی ما انجام می‌دهند؟

این نماینده مجلس بر همین اساس تصریح کرد: این شرکت سالانه ده‌ها میلیارد تومان برای معرفی خود به عنوان یک شرکت ایرانی هزینه می‌کند. از طرفی این موضوع را اگر کنار بحث حذف نام خلیج فارس از بازی‌های لیگ برتر کشورمان بگذاریم، مشخص می‌شود که این موارد باید به شدت بررسی شود.

حسینی بر همین اساس پیشنهاد داد که دست خارجی‌ها از شبکه‌های حساس مخابراتی ایرانی ‌قطع شود و این مسئله در دستور کار مجلس و دولت قرار بگیرد تا این مسائل دیگر تکرار نشود.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر سید‌شریف حسینی گفت: باید این مسئله را رسیدگی کنند و نباید چنین شکلی بوده باشد، لذا پیگیری می‌کنیم تا این مسئله حل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد