سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

استاندار خوزستان در حاشیه دیدار فولاد و پرسپولیس:
رفع نواقص ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز پیگیری می‌شود

ورزشی  23/2/1391  11:45:48
912-15081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

استاندار خوزستان که برای تماشای دیدار تیم‌های فولادخوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز حضور یافته بود، گفت: این مسابقه را که آخرین بازی لیگ بود به این علت در ورزشگاه غدیر برگزار کردیم که احیانا اگر نواقص و مشکلاتی وجود داشته باشد، آن را برطرف کنیم.

سیدجعفر حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: نقاط ضعفی که جوانان ما در این بازی با آن مواجه شدند، حتما پی‌گیری خواهیم کرد تا در لیگ بعدی که از چند ماه آینده شروع خواهد شد، دیگر نواقصی وجود نداشته باشد.

وی با بیان این‌که بیشتر مشکلاتی که وجود دارد در زمان تبدیل حالت مدیریتی از سازنده به بهره‌بردار بوده است و لذا چند ماه فرصت داریم که این اشکالات را برطرف کنیم، افزود: طبیعتا این مسابقه چون اولین بازی رسمی بود، نواقص و مشکلاتی وجود داشت ولی قطعا برای فصل آینده تمام این ریزه‌کاری‌ها را برطرف خواهیم کرد.

استاندارد خوزستان درباره نارضایتی تماشاگران حاضر در ورزشگاه از وضعیت آب‌خوری‌ها بیان‌کرد: ما سعی کردیم که امکانات هر چه زودتر آماده شود و این ورزشگاه را به بهره‌برداری برسانیم و این طور که مردم می‌گویند، اصلا آب خوردنی وجود ندارد، نیست. آب خوردنی وجود دارد و آب سردکن برای تماشاگران در این ورزشگاه نصب شده است.

وی درخصوص چمن ورزشگاه اظهارداشت: به نظرم چمن کیفت خوبی دارد هر چند که نگه‌داشتن این استادیوم از همه چیز مهم‌تر است. چمن ورزشگاه نسبت به استادیوم‌های جاهای دیگر هموارتر و بهتر است. البته در چین‌های بعدی که روی این زمین انجام می‌شود، به نوعی چمن ترمیم و بهتر خواهد شد.

حجازی افزود: معتقدم امکانات خیلی خوبی در این استادیوم فراهم شده است که در خیلی از استان‌های کشور وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم تا همه بخش‌های این ورزشگاه به لحاظ کیفیت، از رختکن گرفته تا  زمین چمن، روز به روز بهتر شود.

وی با بیان این مطلب که ما باید به دنبال آن باشیم که مشکلات جزیی را برطرف و در نگه‌داشت این ورزشگاه تلاش کنیم، گفت: باید مشکلات این ورزشگاه را شناسایی و در لیگ بعد آن‌ها را برطرف کنیم. از جمله مشکلات مهم این ورزشگاه، مساله حمل و نقل و یا تعداد آب‌خوری‌های این ورزشگاه است که امیدواریم برای فصل آینده برطرف شوند.

 

فینالیستهای مسابقات گلف دسته برتر معرفی شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: تیمهای راه یافته به بازی نهایی مسابقات گلف دسته برتر باشگاه های کشور شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی این مسابقات شامگاه جمعه تیم شرکت ملی حفاری اهواز با نتیجه 4 بر یک از سد میزبان خود تیم نفت مسجد سلیمان عبورکرد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل حریف خود به برتری 6 بر 5 دست یافت و به بازی نهایی مسابقات گلف دسته برتر باشگاه های کشور راه پیدا کرد.

در دیگر بازی این مرحله تیم «ال سو» تهران که در بازی رفت با نتیجه 5 بر یک بر تیم داتیس لرستان غلبه کرده بود به علت انصراف حریف خود در بازی برگشت به دیدار نهایی صعود کرد.
 
مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات گلف دسته برتر باشگاه های کشور با حضور 10 تیم در دو گروه برگزار شد که در پایان تیمهای نفت مسجدسلیمان، ال سو تهران، داتیس لرستان و شرکت ملی حفاری اهواز به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کردند.
 
پیش از این مسابقات گلف باشگاه های کشور به صورت دسته اول برگزار می شد که تیمهای نفت مسجد سلیمان و ملی حفاری اهواز با کسب 13 و 12 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیمهای گلف باشگاه های کشور محسوب می شوند.
 

 
قرارداد کاستا یک سال دیگر با نفت آبادان تمدید شد
آبادان - خبرگزاری مهر: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: قرارداد سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه پس از آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر برای مدت یک سال تمدید شد.

علیرضا خلیلی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اینکه چند هفته قبل توافق نسبی با این سرمربی برای حضور در آبادان برای فصل آینده به دست آمد، بعد از برگزاری آخرین بازی صنعت نفت در برابر سایپا توافق نهایی برای عقد قرارداد یک ساله با مربی پرتغالی صورت گرفت.

وی افزود: هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با توجه به عملکرد این مربی پرتغالی و تاثیر بسیار مثبتی که وی از زمان حضورش در بازی تیم صنعت نفت گذاشته تصمیم به ادامه همکاری با کاستا گرفت.
 
خلیلی نیا عنوان کرد: آلبرتو کاستا پرتغالی در زمان حضورش در این فصل هفت پیروزی، پنج تساوی و هشت شکست را با تیم صنعت نفت تجربه کرده و از نظر ما عملکرد وی قابل قبول است.

کاستا سابقه فعالیت در تیمهای ملی پرتغال، آکادمیای پرتغال، تیم ملی زیر 21 سال پرتغال، اسپورتینگ لیسبون، ناگویای ژاپن، تیم ملی امارات، فامالیکائوی پرتغال، ویزلای پرتغال، وارزیم پرتغال، آکادمی فوتبال منچستر یونایتد و چاوز پرتغال را در کارنامه خود دارد.

صنعت نفت در پایان رقابتهای یازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور موفق شد با کسب 43 امتیاز در رده دهم قرار بگیرد.

 

 

 

 
در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور
فولاداکسین و مس برای رتبه چهارم می‌جنگند

خبرگزاری فارس: دو تیم فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و مس کرمان برای کسب جایگاه چهارم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

خبرگزاری فارس: فولاداکسین و مس برای رتبه چهارم می‌جنگند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، دو تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و مس کرمان عصر امروز در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار که از ساعت 16 امروز در سالن علی‌ابن‌ابیطالب(ع) بهبهان برگزار می‌شود به نوعی رقابت برای کسب جایگاه چهارم جدول مسابقات است.

فولاداکسین که به دلیل حواشی دیوار دو هفته پیش خود در بهبهان در مقابل نیروی زمینی تهران از یک بازی خانگی محروم شده و تماشاگران خود را امروز در اختیار نخواهد داشت، برای تثبیت خود در جایگاه چهارم کار آسانی را پیش رو نداشته و باید در غیاب تماشاگران و بازیکنان مصدوم خود، مس کرمان را متوقف کند.

مس کرمان نیز که خود را در دو امتیازی فولاداکسین می‌بیند برای کسب پیروزی به میدان رفته تا خود را هم‌امتیاز این تیم کرده و منتظر لغزش فولاداکسین در هفته‌های پیش‌رو باشد.

فولاداکسین خوزستان(بهبهان) از 13 بازی پیشین خود، هفت پیروزی، پنج شکست و یک تساوی بدست آورده و با 15 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر هندبال کشور جای گرفته است.

در آن‌سو نیز مس کرمان از 13 بازی گذشته خود، پنج برد، پنج باخت و سه تساوی کسب کرده و با 13 امتیاز در رده پنجم جدول مسابقات قرار داد.

گفتنی است این دیدار را مصطفی باباملکی و افشین افشاری قضاوت می‌کنند.

 

درگیری با برخی بازیکنان

سرپرست فولاد اکسین خوزستان (بهبهان) گفت: اعتراض ما به رأی کمیته انضباطی سودی نداشته و با پاسخ منفی این کمیته برای بخشش مواجه شدیم.شاهرخ آذرحزین امروز اظهار کرد: پس از حواشی دیدار تیم‌های فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و نیروی زمینی تهران و درگیری‌هایی که میان نیروی انتظامی و بازیکنان نیروی زمینی اتفاق افتاد، این تیم تهرانی از ما به کمیته انضباطی شکایت کرد.وی افزود: واکنش تماشاگران به رفتارهای غیراخلاقی بازیکن تیم نیروی زمینی نیز یکی از مواردی بود که این تیم بر روی آن مانور داده و از آن به سود خود استفاده کرد.سرپرست فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: اما ورود دو تن از جامعه هندبال بهبهان به زمین و درگیری با برخی بازیکنان نیروی زمینی بیشترین ضربه را به ما زد و در حالی که آن دو به خیال خود از سر دلسوزی وارد شده‌اند، این کار به ضرر ما تمام شد.وی ادامه داد: البته ما نیز فیلم‌ها و تصاویر زیادی را به کمیته انضباطی ارائه دادیم که در آنها به خوبی مشهود بود که بازیکنان ما هیچ دخالتی در درگیری‌ها و برخورد غیرورزشی و غیراخلاقی نداشته‌اند.آذرحزین افزود: اما در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو بازیکن نیروی زمینی تهران محروم و تیم ما نیز علاوه بر پرداخت 2 میلیون تومان جریمه نقدی، به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد.وی در ادامه بیان کرد: پس از صدور رأی، تقاضای کتبی برای بخشش و یا تخفیف محکومیت به فدراسیون هندبال ارسال کرده و رایزنی‌های زیادی نیز کردیم اما متأسفانه امروز پاسخ رسمی فدراسیون به دست ما رسید که در آن از پابرجا بودن این محکومیت خبر داده است.سرپرست فولاد اکسین خوزستان در پایان گفت: به این ترتیب بازی امروز ما با مس کرمان در بهبهان بدون حضور تماشاگران خونگرم و پرشور بهبهانی برگزار و ما از امتیاز بازی خانگی خود محروم هستیم.

حیا می‌کنم و از فولاد می‌روم/ سه پیشنهاد دارم اما می‌خواهم استراحت کنم
اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز به حرف هواداران فولاد گوش می دهم و حیا می کنم و از این تیم جدا می شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر امروز جمعه پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس تهران در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی امروز را همه مردم ایران به صورت زنده دیدند و شاید نیازی نباشد در مورد آن صحبت کنم.

وی افزود: امروز آخرین لحظات دوران مربیگری خود در باشگاه فولاد خوزستان را سپری کردم. در مدت چند سالی که در کنار این باشگاه بودم سعی کردم کارهای مثبت فراوانی برای این تیم انجام دهم و به توسعه فوتبال در این باشگاه و استان خوزستان کمک کنم.

جلالی تصریح کرد: در این مدت کارهای مثبتی انجام دادم؛ تیم را جوان کردم و فولاد را به سمت جوانگرایی سوق دادم اما امروز به حرف هواداران گوش می دهم و حیا می کنم و از فولاد جدا می شوم.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال خوزستان از هواداران ساده سوء استفاده می کنند به همین دلیل فوتبال خوزستان برای کسب موفقیت در فوتبال ایران باید ابتدا سکوها را اصلاح و آدمهای فرصت طلب را از این استان پاکسازی کند.

جلالی ادامه داد: در فوتبال خوزستان آدمهای خادم را بیرون می کنند و آدمهای فرصت طلب را جذب می کنند که این امر در نهایت به سود فوتبال این استان نخواهد بود.

وی گفت: از همه ممنون هستم که در این مدت من را یاری کردند و از هیچکس گله ای ندارم فقط لازم است بگویم که در این مدت که کنار فولاد بودم به هیچ وجه یک مربی پروازی برای این تیم نبودم و با فولاد زندگی کردم.

جلالی اظهار کرد: در شرایط فعلی سه پیشنهاد دارم که چون در این مدت خیلی خسته شده ام دوست دارم مدتی استراحت کنم. همچنین به مربیان جوان فوتبال کشور توصیه می کنم در تیمهای خود بازیکنان جوان و شریف همانند بازیکنان فولاد را جذب کنند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: از رسانه ها و هواداران فوتبال خواهش می کنم این هشت بازی آخر فولاد خوزستان را در کارنامه مربیگری من ثبت نکنند چون این شکست‌ها تحمیلی بود.

وی تصریح کرد: در فوتبال خوستان عده ای منافع نامشروع داشتند ولی چون من به سختی در فولاد کار و تلاش و جوانگرایی و بومی گرایی کردم منافع آنها به خطر افتاد و آنها تیم را به حاشیه بردند تا من را قربانی کنند ولی به باشگاه فولاد و اهالی فوتبال خوزستان توصیه می کنم برای موفقیت فوتبال خوزستان این افراد را پاکسازی کنند.

مجید جلالی در این دیدار برای آخرین بار روی نیمکت هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان نشست.

دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای هفته آخر لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید. گلهای این دیدار را طالب ریکانی در دقیقه هشت برای فولاد خوزستان و علی کریمی در دقیقه 55 و وحید هاشمیان در دقیقه 70 برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

توهین به جلالی در آخرین حضورش در فولاد/ استقبال بی نظیر از پرسپولیسی‌ها
اهواز - خبرگزاری مهر: دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر در اهواز برگزار شد که چندین حاشیه جالب توجه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان پرسپولیس تهران در حالی شب گذشته وارد اهواز شدند که استقبال بی نظیر هواداران اهوازی، باعث شوکه شدن آنها شد زیرا آنها انتظار این استقبال را نداشتند.

هواداران پرسپولیس در فرودگاه جلوی بازیکنان تیم خود گوسفند قربانی کردند و حتی در هنگام استقرار آنها در هتل فجر اهواز نیز هواداران تا پاسی از شب در کنار هتل بودند و منتظر دیدن بازیکنان مورد علاقه خود شدند.
 
حتی برخی از مردم و بازیکنان پرسپولیس به کنایه می گفتند؛ اگر پرسپولیس قهرمان می شد در اهواز چه استقبالی از این تیم می شد، این در حالی است که اهواز اصولا به شهر آبی ها معروف است.

همچنین بازیکنان و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران دیشب به منزل قاسم عبیات یکی از هواداران فوت شده خود رفتند و درگذشت وی را مجددا به اعضای خانواده اش تسلیت گفتند. قاسم عبیات همان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس است که در بازی اخیر استقلال و پرسپولیس به علت هیجان وارده شده، سکته کرد و درگذشت.

همچنین در ابتدای بازی  پدر قاسم عبیات به ورزشگاه تازه تاسیس غدیر اهواز دعوت شد و ضمن حضور در ورزشگاه مورد تقدیر باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

این بازی در ورزشگاه جدید اهواز با نام غدیر برگزار شد که گنجایش پذیرش 50 هزار نفر را دارد ولی از این بازی تنها حدود 12 هزار نفر استقبال کردند.

البته در ورزشگاه اعلام شد که تنها شش هزار و 900 قطعه بلیت برای ورود تماشاگران به فروش رسید که نشان می دهد اغلب تماشاگران بدون خرید بلیت وارد ورزشگاه شدند.

در ابتدای بازی هواداران فولاد یک صدا به تشویق مجید جلالی سرمربی خود پرداختند ولی در دقیقه 69 که فولاد گل دوم خود را دریاف کرد همان هواداران علیه جلالی شعار داند و با سر دادن شعار« حیا کن رها کن» خواستار برکناری این مربی شدند تا وی درآخرین بازی لیگ برتر نیز از هواداران فولاد شعار بشنود.

در پایان بازی نیز هواداران به شدت نسبت به عملکرد فولاد خوزستان اعتراض داشتند و علیه این تیم شعار می دادند.

رضا نوروزی بهترین گل زدن فولاد خوزستان و آقای گل فصل قبل رقابتهای لیگ برتر نیز به علت مصدومیت امکان همراهی تیم فولاد در این بازی را به دست نیاورد.
 
هدایت پرسپولیس در این دیدار را محسن عاشوری مربی تیم به عنوان سرمربی برعهده دارد و گفته می شود مصطفی دنیزلی به ترکیه سفر کرده است.

این بازی درنهایت با برتری دو بریک پرسپولیس به پایان رسید تا فولاد در آخرین بازی خود نیز همچنان روی نوار ناکامی قدم بگذارد.  گلهای این دیدار را طالب ریکانی در دقیقه هشت برای فولاد خوزستان و علی کریمی در دقیقه 55 و وحید هاشمیان در دقیقه 70 برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد