سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

تعبیر جالب استاندار از سفرهای استانی احمدی نژاد

استاندار خوزستان دیدار صمیمانه رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم استان ها  را جلوه ای زیبا از عشق و علاقه مسئولان نظام به مردم و از سوی دیگر اعتماد مردم به خدمتگزاران خود دانست.

 شوشان : استاندار خوزستان در آیین جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهور ،سفرهای استانی دولت را یک نهضت جدید در عرصه خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: راه آورد چنین اقدامات ارزشمندی،زمینه ساز فرصت های طلایی برای توسعه و پیشرفت استانهاست.

سید جعفر حجازی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور محرومیت در شهرستانها را از بین برده خاطرنشان کرد: محرومیت در شهرستان ها که طی سالهای قبل از آغاز سفرهای استانی دولت به فراموشی سپرده شده بود دوباره مطرح و برای زدودن غبار محرومیت از چهره این مناطق تلاش مضاعف شده است.

به گزارش شوشان ، وی دیدار صمیمانه رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم استان ها و به خصوص اقشار محروم جامعه را ،جلوه ای زیبا از عشق و علاقه مسئولان نظام به مردم و از سوی دیگر اعتماد مردم به خدمتگزاران خود دانست و گفت: برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سایر نظام های موجود سیاسی همین است که حضور در بین مردم و رسیدگی به امورات آنان را همیشه مایه فخر و مباهات خود  دانسته است.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به آسیبهای ناشی از جنگ تحمیلی در برخی شهرهای خوزستان گفت: با روی کار آمدن دولت های نهم و دهم و اهتمام جدی شخص رئیس جمهور محبوب کشورمان بار دیگر پرونده مناطق آسیب دیده از جنگ گشوده شد و فصل نوینی در توسعه و آبادانی این شهرها آغاز شد.

حجازی ضمن اشاره به اینکه مصوبات سفرهای استانی، مسایل و مشکلات استانها را بصورت میدانی هدف گیری کرده است خاطرنشان کرد: اجرای چنین مصوباتی، تلاشی مضاعف از سوی تمامی دستگاههای یک استان را می طلبد تا در آخرین سال دولت دهم که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی میباشد، بیش از پیش شاهد به ثمر نشستن حرکت ارزشمند دولت باشیم.

استاندار خوزستان همچنین در خصوص ایجاد این نمایشگاه،آن را کلکسیونی از دستاوردها و مصوباتی که در طی سه سفر دولت به استان خوزستان به تصویب رسانده دانست و گفت: در این نمایشگاه تلاش شده تا کارگاهها و فعالیت هایی که مردم مستقیما" با آنها در ارتباط هستند به نمایش گذاشته شده است.

وی در خصوص نبود غرفه های شرکت نفت،گاز،ملی حفاری و .. در این نمایشگاه گفت:در سالهای اخیر در صنعت نفت ،گاز و غیره اقداماتی زیادی انجام شده اما این نمایشگاه به سبب اینکه بیشتر به روش کار آمار و ارقامی اختصاص دارد و میزان پیشرفت پروژه ها را به مردم نشان میدهد به این بخش بیشتر اختصاص داده شده و صنعت نفت و گاز نیز به لحاظ تخصصی بودن در نمایشگاههای تخصصی مثل نمایشگاهی که اخیرا در منطقه آزاد اروند برگزار شده بود اقداماتی را انجام داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد