سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی ، هنری و ادبی

 
رییس اداره ارشاد دزفول:
همایش اردیبهشت تئاتر ایران در دزفول برگزار می شود
 
دزفول- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری همایش اردیبهشت تئاتر ایران با حضور جامعه هنری شهرستان دزفول در دزفول خبر داد.
 
'غلامعلی تاج' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش با هدف هم اندیشی هنرمندان عرصه تئاتر ، تجلیل از فعالان این هنر ارزشمند و ترغیب و تشویق نهادهای فرهنگی و مدیران مرتبط در مشارکت های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این آیین که پیام های روز جهانی تئاتر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرائت خواهد شد و پیشکسوتان و فعالان عرصه نمایش با تقدیم لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل خواهند شد.
تاج پخش کلیپ هنری و اجرای نمایش ' آواز قو ' به کارگردانی محمدرضا محمدی را از دیگر برنامه های این همایش هنری که روز جمعه در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار می شود،عنوان کرد.
 
حسین علیزاده:
برای شکست سنت‌های غلط تور کنسرت «آن و آن» را برگزار کردم

خبرگزاری فارس: حسین علیزاده هنرمند برجسته کشور گفت: برای شکستن سنت‌های غلطی که وجود دارد اقدام به برگزاری تور کنسرت «آن و آن» در کشور کردم.

خبرگزاری فارس: برای شکست سنت‌های غلط تور کنسرت «آن و آن» را برگزار کردم

حسین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در ادامه تور کنسرت درون کشوری خود با هنرمند برجسته، پژمان حدادی به بهبهان آمده و در این شهر علم و فرهنگ و تمدن به اجرای موسیقی خواهم پرداخت.

وی افزود: حضور در این شهر و استقبال از هنرمندان شانسی است که مردم به ما داده و از بابت آن بسیار شکرگزار خدا بوده و از مردم نیز به دلیل این همه لطف و محبت سپاسگزارم.

این هنرمند برجسته کشور تصریح کرد: به دلیل شرایط موجود، محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد که سبب می‌شود همه اجراهای بزرگ و موسیقی در تهران باشد و ما نیز برای شکستن این سنت غلط اقدام به اجرای تو درون کشوری در شهرهای اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری و آمل کرده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص این تور گفت: پس از اجرای برنامه‌ها در بهبهان، به بوشهر رفته و پس از دو شب اجرا در این شهر، با طی مسافتی 2 هزار کیلومتری به تبریز می‌رویم، پس از آن و در ادامه تور نیز به استان مازندران و شهرهای ساری و آمل خواهیم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من با شور، شوق و اشتیاق فراوانی به این شهرها آمده و خواهم رفت زیرا همانگونه که قبل از آغاز تور گفته‌ام برای پیدا کردن و یافتن چیزهایی که در شهر خودمان گم کرده‌ایم به این شهرها و مناطق آمده و با علاقمندان به موسیقی همراه می‌شویم.

 
 
در هفتمین مسابقه نقاشی بلاروس صورت گرفت
کسب دیپلم افتخار مسابقه نقاشی بلاروس توسط کودک خوزستانی

خبرگزاری فارس: عضو کودک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، دیپلم افتخار هفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «سرزمین مادری» بلاروس در سال 2012 را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: کسب دیپلم افتخار مسابقه نقاشی بلاروس توسط کودک خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، «حدیث صنوبر» عضو 9 ساله مرکز کانون در شهرستان شوش موفق شد دیپلم افتخار هفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی بلاروس را برای ایران اسلامی کسب کند.

بر اساس این گزارش، حدیث صنوبر، کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانست پس از رقابت با 11 هزار و 364 اثر نقاشی از 26 کشور جهان در این جشنواره به این مهم دست یابد.

برنده دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی نقاشی، عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان شوش است که تحت آموزش‌های لیلا چنانی پور مربی مسئول کانون در این جشنواره شرکت کرده بود.

هفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی سرزمین مادری بلاروس در سال 2012  میلادی، با موضوع "افسانه‌های کهن، لالایی" در کشور بلاروس برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با 594 اثر نقاشی کودکان و نوجوانان سراسر کشور در این مسابقه حضور داشت.

نمایشگاه آثار برگزیده این مسابقه نیز در تاریخ 31 فروردین 1391 (19 آوریل 2012) در شهر مینسک پایتخت بلاروس با به نمایش گذاشتن 486 اثر برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد