سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

تیم فوتبال نونهالان نفت آبادان تیم نونهالان سپاهان را شکست داد
 
اهواز- دردومین روزازمسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ برتر نونهالان باشگاه های ایران که دراهوازجریان دارد تیم فوتبال نونهالان صنعت نفت آبادان تیم نونهالان سپاهان اصفهان راشکست داد.
 
به گزارش خبرنگارایرنا دراین بازی که امشب برگزارشد تیم فوتبال نونهالان صنعت نفت آبادان با نتیجه سه بر دو برتیم نونهالان سپاهان اصفهان پیروزشد.
دراین مسابقات چهارتیم نونهالان فولاد خوزستان ، مس کرمان ، نفت آبادان وسپاهان اصفهان شرکت دارند .
تیم نفت آبادان وسپاهان اصفهان درحال حاضر از دو بازی که انجام داده اند صاحب یک برد وشکست هستند.
این مسابقات به میزبانی فولاد خوزستان درزمین اختصاصی این باشگاه انجام می شود.

 

 

ساعت برگزاری دیدار فولاد با پرسپولیس تغییر کرد

اهواز - خبرگزاری مهر: دیدار تیمهای فولاد خوزستان در برابر پرسپولیس تهران از سری رقابتهای هفته آخر لیگ برتر باشگاه های کشور، یک ساعت دیرتر از موعد قبلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی که پیش از این قرار بود بازی راس ساعت 17در اهواز برگزار شود که با اعلام سازمان لیگ برتر، این مسابقه در ساعت 18روز جمعه انجام می شود.

ورزشگاه تازه افتتاح شده غدیر اهواز که گنجایش 50 هزار نفر گنجایش دارد میزبان دیدار فولاد و پرسپولیس در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود.

این بازی نخستین دیدار رسمی در ورزشگاه بزرگ 50 هزار نفری اهواز موسوم به ورزشگاه غدیر است که آخرین روزهای اسفندماه سال قبل با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

با این شرایط به نظر می رسد جایگاه بیشتری به هواداران پرسپولیس تعلق بگیرد در حالیکه در ورزشگاه تختی به علت محدودیت ظرفیت جا، مکان کمتری به هواداران پرسپولیس تهران می رسید هر چند این روزها این تیم قرمز پوش وضع مناسبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و شاید هواداران رغبتی برای تماشای این بازی نداشته باشند.

فولاد با 40 امتیاز در رده دهم قرار دارد و در چند بازی اخیر خود رنگ پیروزی را به خود ندیده به گونه ای که عملکرد این روزها قرمزپوشان اهواز مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته است.

پرسپولیس تهران هم با 39 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و در آخرین بازی خود در برابر تیم راه آهن شهر ری متحمل شکست سنگین چهار بر سه شده بود.
 

 

 

 

چهار بازیکن فولاد به تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شدند
اهواز - خبرگزاری مهر: چهار بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی نوجوانان در روزهای بیستم تا بیست و چهارم اردیبهشت در کمپ تیمهای ملی در تهران برگزار می شود.

کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان بدین منظور از 26 بازیکن برای حضور در اردو دعوت به عمل آورد که در میان آنها، چهار بازیکن عضو تیم نوجوانان فولاد نیز وجود دارد.

علی هزامی، کمیل حق زاده، ساسان جعفری کیا و عرفان وجدانی بازیکنان دعوت شده از باشگاه فولاد خوزستان هستند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با هدایت علی دوستی مهر خود را آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران می کند.

 

فولاد و پرسپولیس در بیستمین رویارویی/ اهوازیها به دنبال هفتمین برد
اهواز - خبرگزاری مهر: فولاد خوزستان در حالی روز جمعه به مصاف پرسپولیس تهران می رود که این تیم سابقه شش بار شکست پرسپولیس در لیگ برتر را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمهای فولاد و پرسپولیس عصر جمعه بیست و دوم اردیبهشت در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم می روند تا بیستمین رویارویی خود در تاریخ این رقابتها را به نمایش بگذارند.

این دو تیم تاکنون در 19مسابقه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن شش برد برای فولاد خوزستان، هفت برد برای پرسپولیس و شش تساوی بوده است.

در مجموع این دیدارها، فولادی ها 22 بار موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شده اند و در مقابل 23 مرتبه هم دروازه خود را گشوده شده دیده اند. هر یک از دو تیم تاکنون دوبار در زمین حریف به برتری رسیده اند و به عبارت دیگر، سابقه دو شکست خانگی برابر یکدیگر را در کارنامه دارند.

آخرین بار این دو تیم در دیدار رفت فصل جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که حاصل آن تساوی یک بر یک بود. از مجموع 10 مسابقه ای که این دو تیم تاکنون در تهران برگزار کرده اند، فولادی ها دو بار میزبان خود را شکست داده، سه بار با آنها به تساوی رسیده اند و در پنج بازی نیز تن به شکست داده اند.

در 9 مسابقه برگزار شده در اهواز نیز فولادیها چهار بار موفق به شکست قرمزپوشان پایتخت شده اند، سه بار در مقابل این تیم به تساوی رسیده اند و دو شکست نیز در سابقه خود دارند.

نتایج کامل دیدارهای مستقیم دو تیم در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به شرح زیر است:

لیگ برتر یازدهم:
بازی رفت: پرسپولیس تهران یک - فولاد خوزستان یک

لیگ برتر دهم:
بازی رفت: فولاد خوزستان یک - پرسپولیس تهران یک
بازی برگشت: پرسپولیس تهران 3 - فولاد خوزستان یک

لیگ برتر نهم:
بازی رفت: فولاد خوزستان صفر – پرسپولیس تهران صفر
بازی برگشت: پرسپولیس تهران یک – فولاد خوزستان صفر

لیگ برتر هشتم:
بازی رفت: فولاد خوزستان 3 – پرسپولیس تهران 2
بازی برگشت: پرسپولیس تهران یک –  فولاد خوزستان صفر

لیگ برتر هفتم:
فولاد خوزستان در این فصل ، در لیگ دسته اول به میدان می رفت.

لیگ برتر ششم:
بازی رفت: فولاد خوزستان صفر - پرسپولیس تهران صفر
بازی برگشت: پرسپولیس تهران 2 – فولاد خوزستان یک

لیگ برتر پنجم:
بازی رفت: فولاد خوزستان یک – پرسپولیس تهران صفر
بازی برگشت: پرسپولیس تهران 2 – فولاد خوزستان 3

لیگ برتر چهارم:
بازی رفت: فولاد خوزستان 3 – پرسپولیس تهران یک
بازی برگشت: پرسپولیس تهران صفر - فولاد خوزستان 2

لیگ برتر سوم:
بازی رفت: پرسپولیس تهران یک -  فولاد خوزستان صفر
بازی برگشت: فولاد خوزستان یک - پرسپولیس تهران صفر

لیگ برتر دوم:
بازی رفت: پرسپولیس تهران 3- فولاد خوزستان 3
بازی برگشت: فولاد خوزستان صفر - پرسپولیس تهران 2

لیگ برتر اول:
بازی رفت: پرسپولیس تهران یک – فولاد خوزستان یک
بازی برگشت: فولاد خوزستان یک – پرسپولیس تهران
تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بر ذوب آهن غلبه کرد
ماهشهر - خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر بر میهمان خود تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین بازی رفت برای کسب مقام پنجمی مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاه های کشور، تیمهای صنایع پتروشیمی ماهشهر و ذوب آهن اصفهان شامگاه سه شنبه در سالن بعثت ماهشهر مقابل یکدیگر قرارگرفتند که در پایان تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 90 بر73 مغلوب میزبان خود شد.

بازی برگشت این دیدار، بیست وچهارم اردیبهشت در اصفهان برگزار می شود.

تیمی به مقام پنجمی مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاه های کشور دست پیدا خواهد کرد که در مقابل حریف خود به دو پیروزی متوالی دست پیدا کند.

خوزستان امسال سه نماینده در لیگ برتر بسکتبال داشت که با صعود نفت امیدیه به لیگ برتر، تعداد این تیم ها به چهار تیم خواهد رسید. هم اکنون تیم های صنایع پتروشیمی ماهشهر، پتروشیمی بندرامام و ملی حفاری اهواز از خوزستان در لیگ برتر حضور دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد