سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

تاپایان دولت دهم/
آموزش و پرورش خوزستان بایددرفهرست 10 استان برتر کشورقراربگیرد
 
اهواز- استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش استان باید تا پایان دولت نهم در فهرست 10 استان برتر کشور قرار بگیرد.
 
به گزارش سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،' سید جعفر حجازی' دراین باره اظهار داشت: سطح علمی آموزش و پرورش استان خوزستان در چهار سال اخیر از رتبه بیست و سوم به رده دوازدهم ارتقا یافته و تاپایان دولت نهم نیز باید در فهرست 10 استان برتر کشور قرار بگیرد.
وی با توجه به سطح امکانات و مشکلات استان خوزستان اظهارداشت:معلمان بیشتری در استان هستند که می توانند به عنوان معلم نمونه کشوری مطرح شوند.
استاندار خوزستان افزود: ارتقای سطح علمی آموزش و پرورش استان خوزستان در چهار سال اخیر از رتبه بیست و سوم به رتبه دوازدهم ، حاصل تلاش معلمان و مجموعه آموزش وپرورش است و باید تلاش کرد که تا پایان دولت دهم جز ده استان برتر باشیم.
حجازی بیان داشت: آموزش و پرورش مسوولیت سنگین تربیت نیروهای انسانی برای نسل های آینده را بر عهده دارد و باید فضای آرامش بخشی برای دانش آموزان که به عنوان امانت در دست شما هستند تامین شود.
وی رتبه ظرفیت و فضای کتابخانه های خوزستان در کشور را دوازدهم اعلام کرد و افزود: به لحا ظ تعداد مراجعه کننده به کتابخانه ها در رتبه سوم کشور قرار داریم.
عالی ترین مقام دولت در استان افزود: در سال 91 طرح هایی داریم که ظرفیت کتابخانه های استان را افزایش دهیم.
استاندار خوزستان یادآور شد: کارهای زیادی باید در جامعه انجام بدهیم تا جوانان و نوجوانان، با نشاط، شادابی و علاقه بیشتر کارهای خود را پی گیری کنند و به موفقیت برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد