سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

800 میلیون تومان به سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر تعلق گرفت
فرهنگی و هنری  19/2/1391  13:12:54
912-16080-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس پایگاه سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر گفت: بودجه 800 میلیون تومانی طبق برنامه‌ریزی برای حفاظت اضطراری، مرمت و استحکام‌بخشی، به‌سازی و نوسازی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر تعلق گرفت.

امین محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان گفت: در سال گذشته بودجه بسیار کمی به ما رسید و نتوانستیم کار اجرایی انجام دهیم. علاوه بر این از هیچ نهادی نتوانستیم کمکی دریافت کنیم اما با پی‌گیری‌های علویان‌فرد، معاون میراث فرهنگی کل کشور، روز گذشته بودجه‌ای برای اجرای کارهای عملی و عمرانی شوشتر به ما داده شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این بودجه در حیطه سازه‌های آبی ـ تاریخی جنب و جوش بیش‌تری ایجاد کند چون ما سال گذشته حتی ریالی برای اجرای عملیات عمرانی دریافت نکردیم. این مبلغ حدود 800 میلیون تومان است و برای آن در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم طی 2 ماه آینده این مبلغ را به قرارداد تبدیل کرده و مشکلات سازه‌های آبی را حل کنیم.

رییس پایگاه سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر، در خصوص چگونگی انجام پروژه‌های سازه‌های آبی در سال‌های گذشته، گفت: در سال‌های گذشته معمولا بودجه‌هایی از طرف سازمان میراث فرهنگی استان خوزستان، استانداری یا فرمانداری به ما داده می‌شد اما سال گذشته هیچ کمکی از هیچ سازمانی دریافت نکردیم به همین دلیل در شش ماه دوم سال 90 نتوانستیم کار عمرانی انجام دهیم.

محمودزاده، با اشاره به برنامه‌های پایگاه برای صرف بودجه، اظهار داشت: ما هر سال پنج طرح اجرایی در نظر می‌گیریم اما امسال به دلیل این بودجه پیش‌بینی 14 طرح را دادیم و این بودجه بر اساس اولویت صرف خواهد شد. البته درصدی از آن صرف آثاری می‌شود که حفاظت از آن‌ها اضطراری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد