سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

اسحاقی خبر داد:
انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 358 کیلوگرم حشیش در خوزستان

اجتماعی  18/2/1391  17:04:36
912-9214-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 358 کیلوگرم حشیش در استان خبر داد.

به گزارش ایسنای خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا اسحاقی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی‌بر قاچاق مواد مخدر توسط باندی به سرکردگی فردی به نام "سعید" موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی به مدت بیش از دو ماه و برنامه‌ریزی منسجم و استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز متوجه شدند که قاچاقچیان، محموله مواد مخدر را از استان هرمزگان و شهرستان بندر عباس به مقصد شهرستان آبادان بارگیری کرده‌اند.

اسحاقی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از استقرار در مبادی ورودی استان و شهرستان اهواز خودروی حمل مواد مخدر و خودوری اسکورت را شناسایی و در نهایت در اقدامی غافلگیرانه در پلیس‌راه اهواز_سربندر ابتداء یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین را متوقف و سپس در مدت کوتاهی خودرو کامیون را توقیف و راننده و سرنشین آن که یک خانم بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه کامیون حامل گندله آهن بود، گفت: ماموران پلیس پس از انتقال متهمان و خودروهای توقیفی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، مقدار 358 کیلوگرم حشیش که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بار خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از اعضای این باند قاچاق، تاکید کرد: قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر به کشورهای حوزه خلیج فارس، از طریق مرزهای آبی استان خوزستان را داشتند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناکام ماندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد