سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

پیش از آغاز دیدار تیم‌های نفت آبادان و استقلال تهران، امید شریفی‌نسب یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان صنعت نفت آبادان طی مراسمی از سوی باشگاه، خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که در دقیقه 9 بازی فونیکه‌سی موفق شد اولین گل نفتی‌ها را وارد دروازه استقلال کند. یرکویچ نیز در دقیقه 23 برای آبی‌پوشان پایتخت گلزنی کرد.

پیش از آغاز بازی رضا چاچا ماساژور سابق تیم‌ملی همچون گذشته با حرکات نمایشی، تماشاگران پرشور حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

 خداحافظی شریفی‌نسب با مستطیل سبز یکی دیگر از برنامه‌های این بازی بود. طی این مراسم کاپیتان نفت آبادان به شدت مورد تشویق تماشاگران آبادانی قرار گرفت. این بازیکن فوتبال خود را از نفت آبادان آغاز کرد و در همین تیم نیز به کار خود پایان داد.

 پیش از آغاز بازی تماشاگران آبادانی با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده بود فونیکه‌سی آقای گل ایران، این بازیکن را به گلزنی تشویق کردند. گویا این حمایت باعث شد این بازیکن در همان دقایق اولیه بازی، خواسته هواداران را برآورده و خود را 20 گله کند

 برای تماشای این دیدار هواداران از ساعات اولیه صبح پشت درهای بسته بودند و حدود 15 هزار هوادار در هوای گرم آبادان چند ساعت پیش از شروع بازی، سکوهای ورزشگاه را پر کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد