سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

لغو تمرینات قایقرانان اهوازی به دلیل تهدید قایق‌های موتوری‌
ورزشی  11/2/1391  08:55:21
912-5881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیر فنی هیات قایقرانی خوزستان از لغو تمرینات آقایان و بانوان قایقران اهوازی طی دو روز گذشته خبرداد و گفت: متاسفانه بعضی از قایق‌های موتوری‌ که در رودخانه کارون حضور داشتند با تهدید قایقرانان که قایق‌های‌ شما را واژگون می‌کنیم، مانع ورود آن‌ها به آب شدند.

امیر هلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این قایق‌های موتوری که از خارج شهر وارد رودخانه شده‌اند نه تنها باعث شدند که تمرینات آقایان انجام نشود بلکه ما به دلیل احساس خطر برای بانوان، تمرینات آن‌ها را نیز تعطیل کردیم.

وی ادامه‌داد: قرار است در ماه جاری تیم قایقرانی آقایان ما به مسابقات انتخابی تیم‌ملی آب‌های خروشان اعزام شود. تیم‌ملی رقابت‌های جهانی کاپ 2 اسلالوم را پیش رو دارد. در حالی که ما صاحب آب‌های خروشان هستیم و انتخاب قایقرانان ما در تیم‌ملی بسیار است ولی نمی‌توانیم این ریسک را کنیم که بازیکنان‌مان در این وضعیت تمرین کنند.

مدیر فنی هیات قایقرانی خوزستان با بیان این‌که هنگام بر هم زدن تمرین آقایان کسی آن جا نبود که با قایق‌‌های موتوری‌ برخورد کند، افزود: نیروی انتظامی و پاسگاه محل گفته‌اند اگر آن‌ها در هنگام تمرین بانوان نیز ایجاد مزاحمت کنند، فقط می‌توانیم به آن‌ها تذکر دهیم و نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم.

وی یادآورشد: درباره موضوعات پیش آمده با فرماندار، معاون منطقه 2 و مسوول دفتر شهردار رایزنی‌ کرده‌ایم. همچنین از طریق بعضی از فرزندان شاهد که در تیم بانوان حضور دارند با حراست بنیاد شهید صحبت‌هایی کرده‌ایم. شهرداری نیز قول داده است که در این خصوص کاری انجام دهد.

هلالی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به مشکلات پیش آمده صلاح نمی‌دانیم تمرینات بانوان و آقایان را برگزار کنیم و تا هنگامی که این مشکل حل نشود ما نمی‌توانیم سلامت قایقرانان را به خطر بیاندازیم؛ پس تمریناتمان را انجام نمی‌دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد