سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

یک دوستدار میراث فرهنگی تاکید کرد؛
لزوم توجه به دو منطقه گردشگری «شیمبار» و «تاراز»

فرهنگی و هنری  11/2/1391  12:37:38
912-9180-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سخن‌گوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی مسجدسلیمان گفت: مناطق گردشگری اندیکا نیازمند توجه بیش‌تر مسؤولان است. 

غلام‌رضا جلیلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان بیان کرد: مناطق گردشگری "شیمبار" یا "شیرین بهار" و "تاراز" دو منطقه گردشگری اندیکا هستند که طبق نظر کارشناسان استانی اداره میراث فرهنگی مراحل تجهیز آن‌ها 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است. این مناطق گردشگری از پیمانکار تحویل گرفته شده و به کارفرما داده شده‌اند اما این طرح‌ها طبق بررسی‌های کارشناسان انجمن دوستداران میراث فرهنگی مسجدسلیمان 60 درصد هم پیشرفت نداشته‌اند.

وی ادامه داد: اعتبار این سایت‌ها در سال 87 تخصیص و مصوب شد ولی تاکنون که زمان زیادی از تحویل این 2 پروژه گذشته سازمان میراث فرهنگی نتوانسته امکانات مناسبی جهت رفاه مهمانان ارایه دهد. این مشکل به خصوص در ایام نوروز 91 در شهرستان اندیکا که یکی از محورهای ورودی و خروجی استان خوزستان است کاملا مشهود بود.

این دوستدار میراث فرهنگی اظهار کرد: متاسفانه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در به کارگیری نیروی مناسب در این 2 سایت عاجز بوده که همین امر مشکلات زیادی را برای مهمانان به وجود آورده است. مساله آب سرویس‌های بهداشتی از جمله آنها است. انتظار می‌رود اداره کل میراث فرهنگی به عنوان کارفرما قبل از تحویل گرفتن هر پروژه‌ای تمامی امکانات زیرساختی که جهت تسهیل رفاه مهمانان می‌باشد را تامین کند و بعد پروژه را تحویل بگیرد.

جلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: بیش از سه سال از شهرستان شدن اندیکا می‌گذرد و این شهرستان یکی از قطب‌های گردشگری و تاریخی استان خوزستان است اما هنوز اداره یا نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان راه‌اندازی نشده است. لازم است این مساله پیگیری شود. 

 

 

حسین علی‌‌زاده در اهواز می‌نوازد
فرهنگی و هنری  11/2/1391  11:43:38
912-8780-5 کد خبر
RSS :: پرینت

حسین علی‌زاده به مدت چهار شب در اهواز می‌نوازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان این کنسرت با همراهی پژمان حدادی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار می‌شود.

کنسرت علی‌زاده از 17 تا 20 اردیبهشت 91 به مدت چهار شب از ساعت 20:30 تا 22:30 و هر شب در یک نوبت برپا می‌شود.

محمدرضا خجندی تهیه‌کننده و شرکت فرهنگی ـ هنری آوای آیین با همکاری شرکت نوروز صبای پارسیان برگزار کننده این کنسرت هستند. همچنین بهنام کوراوند مدیریت اجرایی این کنسرت را برعهده دارد.

تور کنسرتی "آن و آن" علی‌زاده با این کنسرت او شروع می‌شود. این کنسرت شامل بداهه‌نوازی تار و تنبک است.

فروش بلیت برای این کنسرت از چهارشنبه (13 اردیبهشت 91) اشروع می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌های 06112223948 و 09161187431 تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد