سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

فرمانده نیروی دریایی از بندر امام (ره) دیدن کرد
 
اهواز-امیر'حبیب الله سیاری' فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه از بندرگاه امام خمینی (ره) دیدن کرد.
 
به گزارش ایرنا ، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع سه هزار نفر از دانشجویان دوره میدانی معارف جنگ که در بندر امام خمینی (ره) در حال برگزاری است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، روز ملی خلیج فارس را که یاد آور حماسه ی سردار رشید ایرانــی 'امام قلی خان' و مبارزه قهرمانانه وی با استعمار پرتغال در خلیج فارس بود ،گرامی داشت و اظهار داشت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و هست و خلیج فارس خواهد ماند.
وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری دوره معارف جنگ طبق روال سال های اخیر در بندر امام خمینی (ره)، از همکاری مدیرکل و مسوولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تقدیر کرد و افزود: بندر امام خمینی (ره) یاد آور رشادت های ارتش جمهوری اسلامی در اسکورت کشتی های ورودی به این بندر استراتژیک طی دوران دفاع مقدس است که تحت حمایت ارتش جمهوری اسلامی کاروان کشتی هایی که مایحتاج کشور را تامین می کردند و کالاها را از این مبدأ وارد یا صادر می کردند.
دوره میدانی معارف جنگ در روز ملی خلیج فارس طی سال های اخیر با حضور فرماندهان ، اساتید و هزاران نفر از دانشجویان دانشکده های افسری ارتش جمهوری اسلامی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار می شود.
بندر امام خمینی(ره) بزرگترین بندر عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد