سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری 57 سارق دراین شهرستان خبر داد
 
دزفول - فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری 57 سارق در فروردین ماه امسال در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ پاسدار' ایرج نادبی زاده ' دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت:سارقان دستگیر شده اقدام به سرقت انواع محصولات کشاورزی، منزل،موتور سیکلت،مغازه،کیف قاپی و سرقت از باغات دزفول کرده بودند که با تلاش مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به افزایش سرقت کابل های برق درمنطقه گفت: سرقت های کابل برق در سطح شهرستان دزفول باعث خاموشی برق در مناطقی از شهر می شد که خساراتی نیز برای اداره برق دزفول به همراه داشت.
سرهنگ نادبی زاده افزود: با توجه به گرمای هوا و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد پرسنل نیروی انتظامی با یک طرح ضربتی وارد عمل شد که پس از 10 روز تلاش و شناسایی و دستگیری عوامل سرقت، مقادیری کابل های سرقتی نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی دزفول از مردم خواست در صورت مشاهده قطعی برق علاوه بر اطلاع رسانی به اداره برق به نیروی انتظامی نیز اطلاع دهند زیرا برخی از قطعی های برق به دلیل سرقت کابل صورت می گیرد.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به دیگر فعالیت های نیروهای انتظامی در فروردین ماه گفت: در دو عملیات جداگانه سارق یک خودرو که از اهواز سرقت شده بود نیز توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد و خودروی مشکوک دیگری در شمال دزفول در محدوده پارک دولت پس از تعقیب و گریز توسط ماموران انتظامی متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند و افراد دستگیر شده که غیر بومی بودند به سرقت از منازل اعتراف کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد