سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

یک انبار مواد غذایی در اهواز طعمه حریق شد
 
اهواز-یک انبار مواد غذایی روبه روی پمپ بنزین آریاشهر اهواز روز گذشته ساعت 19 و چهار دقیقه طعمه حریق شد .
 
به گزارش یکشنبه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، با اعلام این رخداد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی 27 نفر مامور آتش نشان را به همراه شش دستگاه خودروهای اطفاء حریق، خودرو امداد و نجات، تانکرهای آبرسان و یک دستگاه بیل مکانیکی و لودر را به محل حادثه اعزام نمودند.
نیروهای عملیاتی سازمان سه دقیقه بعد در ساعت 19 و هفت دقیقه به همراه معاون عملیات، مسول ایستگاه غرب و ایستگاه شرق در محل حادثه حاضر شدند و با توجه به شعله های زیاد آتش و دود فراوان ناشی از آن بی درنگ عملیات خود را از چند جهت برای مهار آتش آغاز کردند و با استفاده از دستگاه توربکس اقدام به تخلیه دود محل کردند.
آنها با استفاده از یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی اقدام به تخلیه اجناس و جداسازی آنها نمودند و پس از ایمن سازی محل حادثه و عملیات سریع و موفقیت آمیز در کمترین زمان ممکن موفق به مهار شعله های آتش شدند و از گسترش آتش به انبار و مغازه های مجاور به خصوص سرویس کاری (تعویض روغنی) جلوگیری نمودند.
علاوه بر آتش نشانی شهرداری اهواز ، شرکت نفت، صنایع فولاد و لوله سازی در مهار این آتش سوزی همکاری نمودند.
لازم به ذکر است که مهندس نجفی سرپرست سازمان آتش نشانی از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافتند و بر فعالیت آتش نشانان به طور مستقیم نظارت داشتند.
همین گزارش حاکی است کارشناسان آتش نشانی بررسی های خود را برای تعیین علت رخداد این حادثه آغاز نموده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد