سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

فرمانده انتظامی دزفول:
شش کلاهبردار حرفه ای اشیای عتیقه در دزفول دستگیر شدند
 
دزفول - فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری شش کلاهبردار حرفه ای اشیای عتیقه در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار ' ایرج نادبی زاده' روز شنبه در نشست با خبرنگاران در مرکز فرماندهی انتظامی دزفول افزود: دستگیری این کلاهبرداران در فروردین ماه انجام شد که سه نفر آنها در حین ارتکاب کلاهبرداری 200 میلیون ریالی سه هزار سکه تقلبی دستگیر شدند.
وی گفت که سه نفر دیگر از کلاهبرداران با تلاش نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شدند که همگی از استان های همجوار بودند.
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیر 57 سارق انواع محصولات کشاورزی،سرقت منزل،موتور سیکلت،مغازه،کیف قاپی و سرقت از باغات دزفول در فروردین ماه خبر داد و گفت: شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی برای منزل و وسایل خود امکان سرقت را به حداقل برسانند.
وی با اشاره به ضرورت رعایت نکاتی ایمنی وامنیتی از سوی شهروندان تصریح کرد: شهروندان حتی الامکان از قفل مناسب برای درب منزل استفاده کنند و در صورت توانایی مالی دوربین مدار بسته بکارگیرند.
فرمانده انتظامی دزفول نگهبان محله را یکی از راه کار های افزایش امنیت در محله های دزفول عنوان کرد و افزود: وجود نگهبان محله کمک بسیاری به نیروی انتظامی و کاهش سرقت از منازل خواهد داشت.
وی با اشاره به کیف قاپی های صورت گرفته نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه کیف قاپی ها معمولا درمناطق خلوت و تاریک صورت می گیرند از شهروندان درخواست می شود از مکان های پرتردد و روشن برای عبور و مرور استفاده کنند تا زمینه برای ارتکاب سرقت برای سارقان فراهم نشود.
نادبی زاده با اشاره به دستگیری پلیس قلابی گفت: یک سارق دیگر نیز که اهل یکی از استان های همجوار بود با عنوان مأمور پلیس و با استفاده از دستبند و بی سیم تقلبی با جلب اعتماد مردم اقدام به سرقت از عابر بانک کرده بود که شناسایی ودستگیر و به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.
وی به مردم توصیه کرد: هوشیار باشند و فریب افراد خلاف کار را نخورند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد