سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

سه خبر کوتاه از حوزه هنری خوزستان
 
سه خبر کوتاه از حوزه هنری خوزستان
 
نخستین آلبوم موسیقی حوزه ی هنری خوزستان با هدف حمایت از کودکان سرطانی ساعت 18 امروز 10 اردیبهشت ماه در گالری اشراق اهواز رونمایی می شود.
به گزارش روابط عمومی حوزه ی هنری خوزستان: رقص باد؛ نخستین آلبوم تولید شده در دفتر هنر موسیقی حوزه ی هنری خوزستان است که با دو نوازی ابراهیم حاجتی؛ آهنگ ساز و نوازنده ی سه تار و مسلم سلیمانی پور؛ نوازنده ی تنبک و کوزه در قالب موسیقی توصیفی اجرا شده است. این آلبوم حاوی 9 قطعه ی موسیقی تلفیقی است که با ترتیب خاص برای رساندن منظور آهنگ ساز در به تصویر کشیدن زندگی کودکان سرطانی و والدین آنها تولید شده است.
در آمد ناشی از فروش این آلبوم تمامن صرف کمک به هزینه های درمان کودکان سرطانی می شود.
ابراهیم حاجتی با اشاره به اینکه هزینه ی تولید لوح و بسته ی این آلبوم 1000 تومان و قیمت فروش آن 4000 تومان است؛ گفت: علاقمندان برای مشارکت در این کار خیر می توانند علاوه بر خرید آن؛ با سرمایه گذاری در انتشار مجدد این آلبوم؛ هزینه ی معادل 4 برابر سرمایه گذاریشان را برای درمان کودکان سرطانی تقدیم کنند.
ابراهیم حاجتی تیرماه سال گذشته با کمک دفتر موسیقی حوزه ی هنری خوزستان، کنسرتی را در حمایت از کودکان سرطانی برگزار کرده بود.
***
مجموعه فیلم های یک دقیقه ای که منتخب جهان در نشست هفتگی دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در دفتر هنرهای تصویری حوزه ی هنری مرکز آبادان به نمایش در می آید.
به گزارش روابط عمومی حوزه ی هنری مرکز آبادان: مجموعه فیلم های یک دقیقه ای که منتخبی از فیلم های یک دقیقه ای ساخته شده توسط فیلمسازان نقاط مختلف جهان است، در دفتر هنرهای تصویری حوزه ی هنری مرکز آبادان به نمایش در می آید.
نشست های هفتگی دفتر هنرهای تصویری حوزه ی هنری مرکز آبادان دوشنبه ها ساعت 19 در محل این دفتر برگزار می شود.
***
سومین ' نــی شکسته ' متبرک به نام مبارک فاطمه (س) شد
سومین نشست خوش نویسی ' نی شکسته ' با حضور خوشنویسان سطح ممتاز آبادان و خرمشهر در نکوداشت مقام والای دخت نبی اعظم، حضرت فاطمه زهرا(س) در حوزه ی هنری مرکز آّبادان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه ی هنری مرکز آبادان: این نشست به کوشش واحد هنرهای تجسمی این مرکز برگزار شد و خوش نویسان سطح ممتاز آبادان و خرمشهر با نگارش نام متبرک فاطمه (س) مقام والای حضرت صدیقه طاهره را گرامی داشتند.
به گفته مولود اسفندیاری مسئول هنرهای تجسمی حوزه ی هنری مرکز آبادان؛ این نشست، سومین برنامه ' نــــی شکسته ' است که سه شنبه ی گذشته در ایام فاطمیه برگزار شد و علاوه برحضور خوش نویسان برگزیده آبادان و خرمشهر، میزبان امید گنجعلی استاد خوش نویسی اصفهان و مدرس خوش نویسی حوزه هنری اصفهان بود که در این نشست حضور یافت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد