سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
کشف 315 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 315 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 315 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، محمدرضا اسحاقی گفت: مأموران پلیس خوزستان با تلاش فراوان در یک عملیات، 296 کیلوگرم حشیش و 19 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی تریاک و حشیش به خوزستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: مأموران پلیس با تحقیقات فراوان و شناسایی خودرو و محور ورود به استان و شهرستان اهواز در معابر و ورودی شهر استقرار یافتند.

اسحاقی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در مسیر ورود خودروی مذکور پس از مشاهده خودرو دستور ایست دادند که راننده خودرو از دستور پلیس سرپیچی کرد و به حرکت خود ادامه داد اما مأموران در اقدامی غافلگیرانه پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، خودروی مذکور را متوقف کردند.

وی گفت: پس از توقیف، خودروی مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که سرانجام  299 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 19 کیلوگرم تریاک در داخل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد و دستگیر شدگان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد