سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

خوزستان الف قهرمان مسابقات دو و میدانی بانوان نوجوان منطقه سه کشور شد
ورزشی  9/2/1391  15:34:00
912-4781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در مسابقات دو و میدانی بانوان نوجوان منطقه سه کشور تیم خوزستان الف با 74 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های کرمانشاه و خوزستان ب، به ترتیب با 37 و 24 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

جعفر حاج‌باقری، دبیر هیات دو و میدانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور چهار تیم خوزستان الف و ب، کرمانشاه و کردستان در پیست استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

وی بیان‌کرد:‌ این مسابقات در دوهای 100، 200، 400 و 800 متر، پرش‌های طول و ارتفاع و همچنین پرتاب وزنه انجام شد.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان درباره نفرات برتر دو 100 متر گفت: ‌فاطمه معین‌پور از خوزستان الف اول شد و سارا توانایی و اسما فخری هر دو از کرمانشاه به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

وی عنوان‌کرد:‌ در دو 200 متر، فاطمه معین‌پور از خوزستان الف به مقام قهرمانی رسید، سارا توانایی از کرمانشاه دوم شد و فرنوش آزدست از خوزستان الف در مکان سوم ایستاد.

حاج‌باقری ادامه‌داد: در دو 400 متر تمنا و تبسم بی‌نیاز هر دو از تیم خوزستان الف به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند و اکرم مقصودی از خوزستان ب سوم شد.

وی افزود: در دو 800 متر، فریده شریفی از خوزستان الف به مقام قهرمانی رسید، ‌مژگان حاتمی از همین تیم دوم شد و سارا ظهرابی از خوزستان ب در مکان سوم ایستاد.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: در پرش طول، تبسم بی‌نیاز از خوزستان الف اول شد، زهرا صلاحیان از کرمانشاه و نجاح عطیه حیدری از خوزستان الف به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی درباره نفرات برتر ماده پرش ارتفاع خاطرنشان‌کرد: نجاح عطیه‌ حیدری از خوزستان الف به مقام قهرمانی رسید و اسماء فخری از کرمانشاه دوم شد. در این ماده نفر سوم نداشتیم.

حاج‌باقری ادامه‌داد: در پرتاب‌ وزنه، زهرا قلعه‌کهنه و کوثر فرحناک هر دو از کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و حنان سیاحی از خوزستان ب در رده سوم جای گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد