سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

نماینده آبادان:
اشتغال دغدغه اصلی آبادانی‌ها است

اقتصادی  9/2/1391  12:53:27
912-4974-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مساله اشتغال و بیکاری به یک دغدغه اصلی در آبادان تبدیل شده است و لذا امیدواریم که این موضوع به‌طور جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سیدحسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: انجام تعهدات مصوب شده و به‌کارگیری نیروهای بومی از اولویت‌های کاری این شهرستان می‌باشد؛ البته اگر تعهدات به‌طور کامل انجام شود ولی اولویت را به نیروهای بومی ندهیم، باز مشکل حل نخواهد شد. لذا این موضوع یکی از نگرانی‌ها و اعتراضات مردم این شهرستان است.

وی با بیان این‌که امیدوارم آمار و ارقامی که در جلسات اعلام می‌شود با واقعیت مطابقت داشته باشد،‌ افزود: ظرفیت‌های خوبی در منطقه وجود دارد که نیاز به هماهنگی دارد تا در یک راستا قرار گرفته و با برنامه‌ حرکت کنیم؛ اما ناهماهنگی بین ادارات و سازمان‌ها باعث می‌شود که نتیجه لازم را نگیریم و از ظرفیت‌ها این شهرستان به‌خوبی استفاده نشود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری در پالایشگاه نفت آبادان، گفت: نحوه واگذاری و انتخاب سرمایه‌گذار در پالایشگاه از همان ابتدا اشتباه بود، به‌طوری‌که تاکنون بعد از گذشت چهار سال یک ریال هم سهم آورده نداشته است و ما هنوز تبعات به‌وجود آمده بعد از آن را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که مشکل ته‌لنجی‌ها، بازار تجاری و کالاهای ملوانی را می‌توان در کوتاه‌مدت حل کرد، عنوان‌کرد: امسال با ممانعت از ورود کالاهای ملوانی به این شهرستان چیزی بیش از 10 هزار خانوار که در این شغل‌ها مشغول به فعالیت بودند، بیکار شدند؛ انتظار داریم فعلا روال کار همچون سال گذشته ادامه داشته باشد تا این موضوع به نحو خوبی ساماندهی شود.

دهدشتی اظهارکرد: امیدوارم همه مسئولان استان همچنان که در جنگ، آبادان و خرمشهر را مثل شهرهای خودشان می‌دانستند، با یک همت عالی وضعیت این شهرستان را که واقعا نگران‌کننده است سر و سامان دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد