سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

تهدید مضحک ایران توسط حاکم اماراتی
شیخ سلطان بن محمد القاسمی، حاکم شارجه با طرح این تهدید، گفت: "قول می دهم که دستور دهم که یک کشتی به جزایر سه گانه امارات سفر کند و بازگردد"

پاداش یکصد میلیونی برای مدیر عامل مخابرات
یک منبع آگاه از دریافت یکصد میلیون تومان پاداش توسط ص. ف مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد.

معارض سوری: با اسرائیل صلح می کنیم
یکی از معارضان نظام سوریه گفت که در صورت روی کار آمدن نظام جدیدی در سوریه "صلح با اسرائیل" در دستور کار این نظام قرار خواهد گرفت.

جولان "دختران خواننده" در خیابان‌های تهران
دختری تقریبا 14ـ 15 ساله با پوشش شلوار جین و با یک بلیز کوتاه زنانه در حال نغمه‌سرایی و هنرنمایی با استفاده از یک آمپیلی‌فایر قابل حمل بود و البته این دختر خانم هنرمند آورازه‌خوان را(!) یک دختر دیگر که کمی کم ‌سن ‌و سال‌تر به نظر می‌رسید، مشایعت می‌کرد که این دختر مشایعت‌کننده زحمت نواختن "تنبک" به طرز هنرمندانه‌ای را می‌کشید!

عربستان؛ مقصد بعدی سه بیوه بن لادن
رییس یک گروه غیر دولتی یمن گفت که سه بیوه اسامه بن لادن سرکرده معدوم القاعده روز جمعه پس از اخراج از پاکستان وارد عربستان سعودی شدند.

تکذیب استعفای غضنفری
سخنگوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، انتشار اخبار مربوط به استعفای وزیر صنعت ، معدن و تجارت ازسوی برخی رسانه ها را رد و گمانه زنی ها در این زمینه را تکذیب کرد.

خاتمی:دیگر هیچ شرطی برای انتخابات ندارم
«غلامعلی-ر» اقدام خاتمی را مصلحت اصلاح طلبان دانست اما نوشت: این حضور برای خاتمی پرهزینه بود و باید از سوی حاکمیت قدر دانسته شود. او با رأیی که داد فشار زیادی را متحمل شد.

اعتراض به پوشش نیمه برهنه مجریان زن
مدیر شبکه آی سی سی در پاسخ به اعتراض بینندگان این شبکه به نوع پوشش و عرضه نامطلوب فرهنگی از سوی شبکه های ماهواره ای خصوصا شبکه من و تو گفت: «آن هایی که به عنوان هدف، نوعی رفتار و سبک زندگی را تبلیغ می کنند کارشان واقعا قابل تعمق است.»
 
تهدید مضحک ایران توسط حاکم اماراتی
شیخ سلطان بن محمد القاسمی، حاکم شارجه با طرح این تهدید، گفت: "قول می دهم که دستور دهم که یک کشتی به جزایر سه گانه امارات سفر کند و بازگردد"

تکذیب تلاش دولت برای ریاست لاریجانی

عضو جبهه پایداری گفت: قطعا با شکل گرفتن مجلس نهم آقای احمدی نژاد اینکار را نخواهد کرد که لاریجانی رییس مجلس شود.

شاهکار مرادی در وزنه‌برداری آسیا

رقابت دسته 85‌کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا، با درخشش و کسب شش مدال طلا و نقره توسط وزنه‌برداران کشورمان به پایان رسید.

انتقاد ده نمکی از سخنان سلحشور

این کارگردان ، با اشاره تلویحی به اظهارات سلحشور در مورد فساد در سینما گفت: با این اوصاف و در شرایطی که رهبری با سینماگران دیدار می کنند ، ادعای "فساد در سینما"، حرف خودشان است نه بقیه و در حد خود نیز محترم است!

انحلال موسسه ملوان و سقوط به دسته اول
پایان حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از ملوان و بازگشت دوباره این باشگاه زیر نظر نیروی دریایی، در شرایطی انحلال "موسسه ملوان منطقه آزاد" را مطرح کرد که این اتفاق حکم سقوط این باشگاه 40 ساله به دسته اول را امضا خواهد کرد.

خبر الهیان از پشت صحنه تخریبهای‌انتخاباتی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه تردید ندارم که پشت صحنه تخریبهای انتخاباتی نفوذی های جریان فتنه و انحراف قرار دارند، گفت: جبهه متحد اصولگرایان در بدو شروع فعالیت تمام تلاش کرد تا یک لیست واحد از سوی اصولگرایان ارایه شود اما متاسفانه برخی دوستان رقابت را رمز پیروزی می‌دانستند نه وحدت.

روایت زائری از روی کار آمدن انقلابی نماها
حجت الاسلام زائری اظهار داشت: باید مراقب باشیم همان جریانی که امام نگران حضور آنها در حوزه‎هاست، به بهانه تفسیر این منشوررا دوباره به محاق نبرند.

تذکر سید علی خمینی به دولت و دولتمردان
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی با تأکید بر اینکه "دولت باید جلوی هر کاری را که موجب سلب اعتماد از مردم می‌شود بگیرد"، ٰگفت: دولتمردان با دزدی برخورد کنند، برای گرانی چاره‌ای بیندیشند، اشتغال جوانان را افزایش دهند و برای پایین آوردن تورم در جامعه کار کنند.

توکلی:هرجا بتوانم از دولت دفاع می کنم
نماینده تهران گفت: درقصه‌ی برنامه پنجم؛ تنها کسی که در کمیسیون تلفیق ایستاد و از بعضی پیشنهادهایی که بار مالی غیرقابل تحملی را متوجه دولت می نمود جلوگیری کرد من بودم. ما هر جا بتوانیم دفاع می‌کنیم. وظیفه داریم و قسم خوردیم جهت کار خوب دولت از وی حمایت کنیم، اما وقتی که موارد شایسته انتقاد زیاد می‌شود؛ منتقدین هم حرفشان زیاد می‌شود.

چر آلمان‌ها به رژیم اسرائیل باج می دهند؟
با گذشت 67 سال از پایان جنگ جهانی دوم، ما هر سال شاهدیم رئیس جمهوری آلمان با حالتی سرشکسته به اسرائیل می رود، کلاه ویژه یهودیان بر سر می گذارد و تاج گلی به مقبره کشته شدگان در این جنگ اهدا می کند زیرا جرات ندارد این کار را نکند.

بازگشایی خط 4 مترو از ظهر امروز
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خط 4 متروی تهران از ساعت 12 امروز برای استفاده تمامی شهروندان بازگشایی می شود .

متلاشی‌شدن باند سرقت‌از عمره‌گزاران در مکه
اعضای یک باند دیگر سرقت و جیب بری از عمره گزاران و زائران در مکه مکرمه دستگیر شدند.

نظر آیت‌الله جوادی‌آملی درباره تفکیک‌جنسیتی
آیت‌الله جوادی آملی گفت: دانشگاه‌ها با احداث نمازخانه و تفکیک جنسیتی دختران و پسران اسلامی نمی‌شود.

منتظر گشت ارشاد موتوری باشید
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز دور تازه طرح های برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و بد پوششی در پایتخت خبر داد.

حریم امام غریب در محاصره غول های فولادی

ای کاش لااقل حریم بهشتی و منحصر به فرد حریم رضوی رعایت می شد و این دژهای آهنین بی ریشه و هویت در حریم حرم ریشه نمی دواند و شاهد سایه نامبارک این غول های آهنین به نزدیک ترین فضاهای پیرامون حریم رضوی نمی بودیم.

چک پول تقلبی در خودپرداز یک بانک
با وجود این که مدیران بانکی مکرر اعلام کرده اند امکان قراردادن چک پول تقلبی در خودپردازها وجود ندارد، امروز این اتفاق در یکی از خودپردازها رخ داد.

همایش انتخاباتی اصولگرایان در ورزشگاه آزادی
تعدادی از نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم با حضور در سال 12 هزار نفری آزادی به ارائه سخنرانی در خصوص مسایل مختلف انتخاباتی خواهند پرداخت.

انتقاد نماینده ولی فقیه در سپاه از دودستگی اصولگرایان
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دوگانگی دو طیف اصولگرا در انتخابات مجلس گفت:‌ برخی هواداران برخلاف نظر بزرگان این دو جبهه هنجارشکنی کردند.

درد دل‌های داوری که دستفروش شد
داور قدیمی فوتبال ایران با بیان اینکه آدم آبروداری هستم و گدا نیستم گفت: از فدارسیون می‌خواهم به من نظارت بدهد.

گرانی‌های اخیر را چگونه می‌توان کنترل کرد؟
دلیل گرانی‌های اخیر چیست؟ آیا افزایش قیمت‌های کنونی در جامعه گرانی است یا تورم؟! چه عواملی باعث گرانی می‌شود؟ آیا دولت در این‌باره مقصر است...

شعبده بازی دختر ایرانیطیبه رحمتی معروف به سایه شعبده‌باز، نخستین بانوی شعبده‌باز ایرانی است که با وجود تمام مشکلات، برای خود اسم و رسمی تدارک دیده و شهرتی دست و پا کرده است.

بودجه بی بی سی در حساب شبکه من و تو
یکی از راههای تاثیر گذاری بر مخاطب فیلم های مستند است که بیشتر شبکه های ضد انقلاب برای ساخت مستند های تاثیر گذار در حال رقابت هستند. اما این روزها بین دو شبکه "من و تو" و" بی بی سی فارسی" بر سر همین مسئله درگیری داخلی در گرفته است.

توزیع فیلم مبتذل در دانشگاه تربیت مدرس
تهران امروز در ستون «چه خبر» از توزیع فیلم ترویج همجنس گرایی در یکی از دانشگاههای کشور خبر داده و نوشته است اخیرا فیلمی با عنوان «شرایط»  توسط افرادی ناشناس در محیط خوابگاهی دانشگاه تربیت مدرس توزیع گردیده است. فیلم مذکور در خصوص مشکلات همجنس گرایان در ایران ساخته شده که دارای تصاویری مبتذل و زننده است و به سرعت در محیط خوابگاهی توسط دانشجویان مشاهده و از طریق لپ تاپ و فلش تکثیر گردیده است.

تمدید حکم سرپرست کمیته امداد توسط رهبری
از سوی مقام معظم رهبری حکم سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) برای یک دوره پنج ساله تمدید شد.

هشدارهایم از سر دلسوزی بود/کار موسیقی بازی با آتش است
علیرضا افتخاری نسبت به بی‌اخلاقی برخی سایت ها در انتساب سخنانش به شخصی خاص گلایه کرد.

انتقاد صفار از انگ‌زنی به انقلابیون
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تقبیح امر مذموم با تقبیح آدم ها و متهم کردن آنها فرق دارد، گفت: جنس انگ زنی ها و بدگویی ها علیه نیروهای انقلاب جای تأمل دارد.

راهکار مطهری برای برکناری مرتضوی
علی مطهری در ادامه افزود: نمایندگان شاکی این پرونده منتظر رأی دیوان عدالت اداری هستند و چنانچه این دیوان به تخلف قانونی رأی دهد، این مشکل حل خواهد شد.

چرا غرب از هرمز عقب می کشد؟
بیش از ۸۸ درصد نفت عربستان سعودی، ۹۸ درصد نفت عراق، ۹۹ درصد نفت امارات متحده عربی و ۱۰۰ درصد نفت کشورهای کویت و قطراز تنگه هرمز عبور می‌کند.

نظر مقام معظم رهبری درباره"فیس‌ بوک"
به‌طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست والا مانعى ندارد.

منتظر "رسوایی" ده نمکی باشید
فیلمبرداری فیلم سینمایی 'رسوایی' به کارگردانی مسعود ده نمکی خردادماه امسال در تهران آغاز می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد