سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سایتهای خوزستانی

سایت های خوزستان در هفته ای که گذشت

تکذیب شایعه برکناری شهردار دزفول / در انگلیس خرمای ما را می شناسند / فرزند دزفول / توهین سرمربی پتروشیمی / حسنوند : اموالم بررسی شود/ خود را هویزاوی می دانم/ سکانداری آموزش و پرورش شوش / بانوی ماهشهری بر سکوی قهرمانی ...

 

سایت هویزه نوشت : دکتر لقایی رئیس شورای هویزه اظهار داشت که قصدترک هویزه را دارد. وی علت رفتن خود از شهر هویزه را ادامه تحصیلات درخارج ازکشور عنوان کرد وی همچنین اضافه کردکه من پس از۱۸سال زندگی درهویزه خودرا هویزاوی می دانم.

شبکه خبری دزفول نیوز نوشت : شنبه جلسه هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر دزفول با کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دزفول برگزار شد.

قاسمی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان در پاسخ به سوال “عظیمی‌فر” در خصوص تصمیم احتمالی ایشان در مورد تعویض برخی مدیران ابراز نمود: حمایت از مدیران متخصص، صدیق و خدوم جزء اولویت‌های کاری بنده می‌باشد و شایعات برکناری شهردار و دیگر مسئولین را تکذیب می‌نمایم. کشور می‌باشم ولی به همه ایده‌ها و اندیشه‌های مختلف سیاسی احترام می‌گذارم. وی بیان داشت که در جریان اصولگرایی دزفول هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و کل این جریان در حمایت از اینجانب اعلام موضع نموده است.

سایت خوزنیوز نوشت : مدیر پروژه خوشه صنعتی خرمای خوزستان گفت : در انگلستان خرمای ما را می شناسند و برای خرید این خرما مراجعه می کنند ولی در اهواز کسی آن را نمی شناسد و برای آن اهمیت قائل نیست.

سایت شوشترنامه نوشت : شهردار شوشتر گفت: برون سپاری مسئولیت های شهرداری شوشتر از اولویت های اصلی است و در این باره در حال تهیه طرح های اولیه هستیم.  آرش دُر ظهر اظهار داشت: برون سپاری مسئولیت های شهرداری به بخش خصوصی از اصلی ترین برنامه هایی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد و به این دلیل در حال تهیه لوایح مورد نیاز و ارسال آنها به شورای شهر هستیم.

سایت خورنا از سایت های محلی ماهشهر نوشت : سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام شامگاه سه‌شنبه بعد از شکست تیمش مقابل فولاد ماهان اصفهان و در حالیکه با برخی نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه مخابرات اصفهان درگیری پیدا کرده بود، با یکی از خبرنگاران اصفهانی نیز درگیر شده و به دوربین او آسیب رساند.

سایت دزفول با اشاره به مرحله دوم انتخابات دزفول نوشت : بدون شک فرزند دزفول با هر لهجه و زبان چه شهر شناس و محله شناسیش کامل یا ناقش باشد خود را وقف همه مردم دزفول خواهد کرد و روحیات خود با مردم با همان زبان فارسی خود به دفاع از تمامیت شهر خواهد پرداخت و مردم محترم نیز خادم خود را خواهند شناخت .

سایت اندیمشک نیوز نوشت : حسنوند نماینده اندیمشک با اشاره به پایان مجلس هشتم به رئیس قوه قضاییه پیشنهاد کرد که بررسی میزا اموال و دارایی های مسئولان را مشمول حال نمایندگان مجلس کند. وی گفت : بنده داوطلبم این قانون در مورد من به اجرا دراید تا اگر در این ۳ دوره  مالی بر اموال خود و خانواده ام افزوده شده است به بیت المال برگردانم.

سایت شبکه شوش نوشت : برخی خبرهای تائید نشده حکایت از آن دارد که سید عباس سید نور بار دیگر سکانداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش را بر عهده خواهد گرفت.

سایت موج چهارم نوشت : جمعی از شورشیان و ترویست های مسلح سوری، لشگری تشکیل داده اند که بر آن نام "الاحواز" گذاشته اند که نام تحریف شده اهواز است.این تروریست ها که تعداد لشگر آنها بالغ بر چند ده نفر می شود با ایستادن مقابل یک دوربین فیلمبرداری، اقدام به رونمایی از پرچم خود کردند.این افراد مدعی هستند از اهواز و حمیدیه برای کمک به شورشیان، وارد خاک سوریه شده اند!این لشگر عظیم همچنین شامل ده ها تیپ است که نام یکی از این تیپ ها "جنود بیت المقدس" است که این تیپ نیز شامل چند نفر می شود که با قرار گرفتن مقابل دوربین دیگری، از پرچم سبزرنگ خود، رونمایی کردند.این چند تن در شهر دیرالزور سوریه و یا روستاهای اطراف آن مستقر شده اند.

به نظر می رسد استفاده از نام "الاحواز" برای انتقام گیری از جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت دولت سوریه در مقابل اسرائیل و همبستگی با چند جدایی طلب فراری است و بهره گیری از نام "بیت المقدس" نیز برای کم نیاوردن مقابل موضع حامی مقاومت دولت سوریه انجام شده است.

سایت سازه نیوز نوشت : رییس سازمان نظام مهندسی در حالیکه تفاهمنامه پیاده سازی نظام جامع بیمه‌های تخصصی مهندسی ساختمان و شهرسازی را با بیمه مرکزی و بیمه ایران امضاء می کرد گفت:در دو درصد ساخت و سازهای کشور تخلف صورت می گیرد.

سایت صدای آبادان نوشت : زنگ تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان همراه با پنج حوزه انتخاباتی دیگر در استان خوزستان آغازشده است. هواداران نامزدهای نمایندگی مجلس نهم در حوزه انتخابیه آبادان از ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه با حضور در ستادهای مرکزی نامزد های دور دوم مجلس شورای اسلامی کار تبیلغات را آغاز کردند. حضور رای اولی ها و جوانان در ستاد های انتخاباتی نامزدها نسبت به انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی بسیار قابل توجه است.

پایگاه خبری ورزش ماهشهر نوشت : ؛رقابت های دسته برتر جوانان دختر کشور با حضور ۱۶ بازیکن بصورت دوره ای به پایان رسید و سیده زهرا علوی از خوزستان توانست به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کند. خزایی بازیکن خوب سیستان و بلوچستان به مقام دوم رسید و سولماز محمد پور از قزوین مقام سومی را کسب کرد.

سایت خبری مسجدسلیمان نوشت : پس از کش و قوس های فراوان بالاخره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بالاترین پست اجرایی شهر مسجدسلیمان را به  پیمان مولایی سپرد.مولایی با داشتن ۲۲ سال سابقه دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که پیش از این رئیس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن شرکت نفت مسجدسلیمان و با حفظ سمت رئیس روابط عمومی این شرکت  بوده است.

سایت سدید نیوز با اشاره به سفر مشایی به خوزستان نوشت : مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با انتقاد از عملکرد استانداری خوزستان، بخصوص در تشکیل جلسه در این استانداری، گفت: در صورت ادامه رویه موجود از سوی استاندار خوزستان مجموعه حزب الله و مسئولان ارزشی جابجایی و تغییر استاندار را دنبال خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد