سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی استان

سرپرست منطقه آزاد اروند خبر داد
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان در منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان دهم تا سیزدهم اردیبهشت در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های خوزستان در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، بهروز حسینی‌فر امروز اظهار کرد: در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نمایشگاه توانمندی‌های استان خوزستان به‌منظور فراهم شدن امکان صادرات این کالاها به کشورهای همسایه به‌خصوص عراق در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش از این نیز جلسه‌ای با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی در بصره، تجار و شرکت‌های مختلف استان با حضور استاندار محترم خوزستان برای هماهنگی بیشتر در این رابطه برگزار شده است.

سرپرست منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در این راستا 200 غرفه به همین منظور در سایت نمایشگاهی منطقه آزاد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت به طور عمده از استان خوزستان هستند، خاطر نشان کرد: همچنین نیاز بازار کشور عراق به بخشی از کالاهایی که در استان تولید نمی‌شوند از سوی شرکت‌های تولیدی سایر استان‌ها تأمین خواهد شد.

حسینی‌فر گفت: به همین منظور از استاندار بصره عراق و بازرگانان جنوب عراق برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش صادرات به کشور عراق اعلام کرد و افزود: در این رابطه هم پوستر در این کشور پخش شده و یک تیزر تلویزیونی نیز تهیه و در یکی از شبکه‌های این کشور در حال پخش است.

سرپرست منطقه آزاد اروند یادآور شد: آخرین دستاوردهای استان در بخش مصالح ساختمانی، موادغذایی، چینی‌آلات و یراق‌آلات در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: در مجموع صنایع نفت و گاز کشورمان نیز با توجه به این مطلب که بصره قطب نفت و گاز عراق است توانمندی‌های داخلی را در معرض دید قرار خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد