سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

سخنگوی باشگاه نفت آبادان خبر داد
توافق با کاستا برای لیگ برتر آینده

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان از توافق هیئت مدیره این مجموعه با کاستا؛ سرمربی فعلی تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ برتر بعدی خبر داد.

خبرگزاری فارس: توافق با کاستا برای لیگ برتر آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا خلیلی‌نیا در نشست خبری بعد از مسابقه تیمش با نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با جوزه آلبرتو کاستا؛ سرمربی فعلی تیم فوتبال نفت آبادان برای هدایت این مجموعه در لیگ بعدی نیز به توافق رسیده و در هفته پیش رو نتیجه قطعی در این خصوص را اعلام می کنیم.

وی دلیل برگزار نشدن کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار صنعت نفت آبادان و نفت تهران را دیر پیدا کردن مدیر رسانه ای حریف تهرانی عنوان کرد و افزود: ساعت هفت بعد از ظهر مدیر رسانه تیم تهرانی را پیدا کرده و متوجه شدیم که وی به همراه تیم متبوع خود به آبادان نیامده است.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: یکی از دلایل مهم برگزار نشدن این کنفرانس استقبال نکردن خبرنگاران از نشست‌های قبلی بود ولی مطمئن باشید که نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که باشگاه صنعت نفت مشکلی با فونیکه سی؛ مهاجم مالیایی خود ندارد گفت: این بازیکن با توجه به متمم موجود در قرارداد باید برای انتقال به تیم بعدی خود رضایت باشگاه صنعت نفت را جلب کند.

خلیلی‌نیا تصریح کرد: با وجود اینکه خود وی وجود این بند قرارداد را نپذیرفت اما مدیر برنامه این بازیکن صحت موضوع را تأیید کرده و باشگاه عجمان برای در اختیار داشتن فونیکه سی باید با صنعت نفت مذاکره کند.

وی در پایان با اشاره به بازگشت روح الله عرب؛ مهاجم تازه از بند مصدومیت رها شده به تمرینات صنعت نفت افزود: این بازیکن در حال حاضر با صنعت نفت تمرین کرده و با نظر موافق کاستا، مشکلی برای ثبت قرارداد با وی نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد